Specialist salarizare
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Cerinte
- Ai experienta de cel putin 3 ani intr-un post cu atributii similare;
- Ai experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare;
- Esti foarte bun utilizator al programului Ms Excel (inclusiv functii avansate);
- Vorbesti limba engleza la nivel de conversatie fluenta;
- Esti absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic;
- Ai foarte bune abilitati de organizare si planificare;
- Ai capacitatea de a lucra autonom, cu minimum de supervizare;
- Esti o persoana atenta la detalii si cu capacitate de vedere de ansamblu;
- Esti orientat/a catre intelegerea nevoilor clientilor si catre livrarea de rezultate de calitate;
- Ai disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;
- Ai capacitatea de a lucra cu termene stricte;
- Detii cunostinte solide privind legislatia muncii si fiscala;
Responsabilitati
- Intocmirea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii etc);
- Realizarea calculului salarial pentru portofoliul de colaboratori;
- Inregistrarea in Revisal a contractelor individuale de munca, modificarile acestora, in termenul legal;
- Operarea tuturor modificarilor in programul Revisal;
- Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
- Eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;
- Intocmirea /actualizarea/arhivarea documentelor cu respectarea legislaţiei in vigoare din punct de vedere al procedurilor si termenelor de realizare.
- Actualizarea informatiilor (contracte, acte aditionale, decizii de incetare ) in bazele de date;
- Intocmirea dosarelor de pensionare, daca este cazul;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Raportarea locurilor de munca vacante la AJOFM si ocuparea acestora;
- Programarea noilor angajati la controlul medical la angajare;
- Acordarea de asistenta CLIENTULUI in cazul controalelor ITM.
Beneficii
- Abonament medical
- Decontarea transportului
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
HR Specialist BUCURESTI, | |
Inspector resurse umane - Salarizare Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la