Specialist Resurse Umane

Angajator: OMNIASIG VIG
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

    Cerinte

    - studii superioare (de preferat in domeniul economic);
    - curs Inspector Resurse Umane;
    - experienta in administrare de personal si payroll - minimum 3 ani;
    - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll;
    - cunoştinte solide de legislaţie cu aplicabilitate în domeniul salarizării, fiscalitate;
    - cunostinte solide privind legislatia muncii;
    - cunostinte limba engleza – nivel mediu;
    - cunostinte utilizare MS Office – nivel avansat;
    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - capacitate de organizare si prioritizare a activitatii, atentie la detalii;
    - capacitate de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
    - orientare spre rezultate;
    - integritate, confidentialitate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, corectitudine

    Responsabilitati

    Referitoare la domeniul resurselor umane

    - consiliaza angajatii cu privire la aspectele legate de resurse umane și salarizare;
    - gestioneaza conflictele de munca;
    - intocmeste diverse rapoarte cu privire la administrarea de personal: evidenta angajatilor, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidența zilelor de concediu medical, etc;
    - participa la negocierea Contractului Colectiv de Munca;
    - participarea la audituri interne și externe;
    - implicarea in proiecte HR strategice la nivelul Grupului VIG Ro;
    - colaboreaza cu institutiile statului in vederea respectarii reglementarilor si cerintelor legale;
    - actualizeaza procedurile și politicile interne referitoare la activitatea de resurse umane și salarizare;


    Referitoare la intocmirea statului de plata pentru angajati si agenti PFN

    - efectueaza calculul salarial, intocmeste statul de plată;
    - efectueaza calculul indemnizatiilor de concedii medicale;
    - participa la intocmirea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale si depunerea lor conform legislatiei in vigoare;
    - completeaza diverse adeverinte solicitate de catre salariati (adeverinte de venit, adeverinte pentru somaj, etc).

    Alte informatii

    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
    - opțiunea "Work from Home" disponibila;
    - zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
    - tichete de masa;
    - asigurare de sanatate;
    - reduceri la abonamente WorldClass;
    - abonament Bookster.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (5)