Referent Call Center
Angajator: | OMNIASIG VIG |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
Cerinte
- studii medii;
- experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
- utilizare MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;
- bune abilitati de comunicare;
- capacitate de concentrare;
- atentie distributiva care sa-i permita desfasurarea unor activitati simultane;
- orientare catre client;
- persoana dinamica, responsabila, serioasa.
Responsabilitati
- preia apelurile Call Center aferente activitatii de daune;
- inregistreaza datele obtinute in urma preluarii apelurilor Call Center;
- transmite mesajele clientilor catre persoanele abilitate spre solutionare;
- ofera clientilor informatiile solicitate;
- contacteaza clientii in vederea comunicarii raspunsului la solicitarea acestora;
- solutioneaza cererile clientilor in limitele sale de competente;
- contacteaza clientii OMNIASIG care au inregistrat daune, pentru evaluarea satisfacției acestora.
Alte informatii
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
- opțiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente WorldClass;
- abonament Bookster.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contact Center Associate - Croatian (plus English) Hybrid | |
Angajam agent call center cu limba italiană! Remote | |
Operator Call-Center cu experienta (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (80) |
Raporteaza eroarea la