Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Specialist de Sustenabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OMNIASIG VIG active.


Vezi toate job-urile Specialist de Sustenabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: OMNIASIG VIG
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate (in domeniul Juridic constituie un avantaj);
    - experienta anterioara pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
    - cunostinte avansate de operare MS Office;
    - cunostinte limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
    - abilitati de comunicare foarte bune si spirit de echipa;
    - foarte bune abilitati de organizare si coordonare a activiatii, prioritizare task-uri, atentie la detalii;
    - capacitate de exprimare verbala si scrisa;
    - capacitate de analiza si sinteza,
    - atitudine proactiva si asertiva;
    - creativitate, orientare catre nou, flexibilitate;
    - responsabilitate, corectitudine, receptivitate.

    Responsabilitati

    - participa la coordonarea Strategiei de sustenabilitate, parte din strategia companiei, pe diverse linii de business (subscriere, resurse umane, logistica, managementul activelor, responsabilitate sociala, clienti) din punct de vedere al definirii, implementarii si al controlului si a raportarii aferente;
    - monitorizeaza si evalueaza periodic performanta companiei in ceea ce priveste sustenabilitatea, prin urmarirea implementarii strategiei, inclusiv pentru indeplinirea obiectivelor relevante;
    - centralizeaza KPIs si obiectivele stabilite, modalitatea de implementare si de raportare a acestora;
    - stabileste liniile clare de responsabilitate in cadrul companiei prin implementarea politicilor de de sustenabilitate;
    - asigura o comunicare clare si continua a initiativelor de sustenabilitate si a proiectelor strategice.

    Alte informatii

    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
    - opțiunea "Work from Home" disponibila;
    - zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
    - tichete de masa;
    - asigurare de sanatate;
    - reduceri la abonamente WorldClass;
    - abonament Bookster.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou