Key Account Manager

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 23.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Studii superioare;
    ▪ Experienta relevanta pe o pozitie similara (de preferat in vanzari in conturi
    internationale – IKA – cu specific Food) – minim 3 ani;
    ▪ Cunoasterea pietei de dezvoltare pentru portofoliul de produse: legume congelate si
    ambientale, peste si fructe de mare congelate si ambientale, inghetata, dulciuri, sucuri,
    ulei de masline, lactate, ciocolata, etc
    ▪ Experienta in utilizarea pachetului de baza Microsoft Office nivel avansat (constituie
    avantaj experienta in lucru cu Panorama/ERP/WizzCount);
    ▪ Cunostinte de utilizare a calculatorului si sistemului de scaning (de preferat in operarea
    unui sistem de gestiune);
    ▪ Foarte bune abilitati de comunicare, promovare, vanzare si negociere;
    ▪ Capacitate de analiza si atingere constanta a obiectivelor intr-un mediu competitiv;
    ▪ Orientare spre realizarea obiectivelor si bune abilitati de organizare si planificare;
    ▪ Atitudine proactiva, orientare catre rezultate, clienti si identificare de noi solutii;
    ▪ Orientare catre performanta, rezultate si gestionare eficienta a timpului, cat si
    incadrare in termenele agreate;

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    - Promovarea și vânzarea produselor din portofoliu, contribuind la creșterea profitabilității.
    - Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie și extinderea rețelei de distribuție.
    - Creșterea vânzărilor și penetrarea pieței prin listarea de produse noi.
    - Negocierea și încheierea contractelor comerciale, identificând segmente noi de piață.
    - Pregătirea rapoartelor și propunerea de soluții pentru eficientizarea vânzărilor.
    - Monitorizarea concurenței și dezvoltarea de strategii de diferențiere.
    - Consolidarea brandului companiei prin colaborări pe termen lung cu clienții.
    - Colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura satisfacția clienților și îndeplinirea obiectivelor zilnice.

    Alte informatii

    Beneficii
    ▪ Pachet salarial in conformitate cu studiile, experienta si abilitatile;
    ▪ Bonus trimestrial corelat cu realizarea KPI-lor;
    ▪ Tichete de masa, 35lei/zi;
    ▪ Prime cu ocazia diverselor sarbatori;
    ▪ Plan de training agreat in acord cu nevoile de invatare individuale si profilul rolului;
    ▪ Concediu de odihna raportat la vechimea in cadrul companiei;
    ▪ Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos;
    ▪ Asigurarea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (117)