Economist dep. Contabilitate - Resurse Umane

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 26.10.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului Financiar/Contabil/Resurse Umane al unei societati.
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, punctuala, responsabila, pozitiva;
    - Abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, atentie la detalii si de prioritizare a obiectivelor planificate;
    - Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare si in utilizarea REVISAL;
    - Cunoasterea prevederilor legale privind calculul salariilor, a contributiilor sociale si a concediilor medicale;

    Responsabilitati

    - Asigură înregistrarea sistematică și cronologică a documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate, deconturilor de cheltuieli și a ordinelor de deplasare; precum și arhivarea lor;
    - Verifică jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; registrele de casă, cu situatia din soft după închiderea lunii;
    - Actualizează situațiile extracontabile a obiectelor de inventor si situația imobilizarilor, efectuează punctaje cu balanța contabila.
    - Participă la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; verifică situația formularelor anulate; etc.
    - Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare lucrărilor efectuate in perioada de audit și le predă Contabilului Șef;
    - Utilizeaza programele financiar-contabile ale societății;
    - Comunica in permanenta cu Directorul General (Adjunct), Contabilul Sef si angajatii Departamentului Administrativ cu privire la procesul de recrutare, selectie si angajare;
    - Intocmeste formele de angajare ale candidatilor selectati, deciziile, actele aditionale la CIM;
    - Introduce contractele de munca si completeaza modificarile contractelor de munca in REVISAL; transmite toate informatiile catre I.T.M;
    - Intocmeste comunicarile catre Agentiile Judetene de Ocupare a Locurilor de Munca – privind locurile vacante si ocuparea acestora;
    - Intocmeste documentele aferente lichidarii angajatilor si adeverintele solicitate de catre angajatii companiei;
    - arhiveaza dosarele de personal;
    - centralizeaza cererile de concediu si verifica pontajele;
    - intocmeste lunar Statele de plata si colaboreaza cu conducatorul departamentului Financiar privind sumele ce urmeaza a fi achitate;
    - Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru noii angajati, dar si pentru efectuarea controlului periodic anul al salariatilor existenti;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu atractiv, in functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
    Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
    Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
    Oportunitati de dezvoltare profesionala;

    Beneficii

    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Constanta,