Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Analist Servicii Clienti - Facturare Clienti Rezidentiali BUCURESTI, | |
Customer Support Specialist – statii de incarcare masini electrice BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (128) |
Consultant relatii clienti – Servicii de Leasing – Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Consultant relatii clienti – Servicii de Leasing – Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Cerinte
Avem nevoie:
Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;
Sa ai abilitati excelente de comunicare, cu claritate in exprimare si ascultare activa;
Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni si sarcini;
Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual;
Sa ai cunostinte PC si viteza de scriere, pentru a te familiariza rapid cu aplicatiile noastre;
Sa ai deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
Sa ai disponibilitate de a lucra 2 zile pe saptamana de la sediul nostru din Bucuresti.
Responsabilitati
Ce vei face?
Vei oferi suport telefonic si pe email pentru clientii activi ai unei companii specializate in contracte de leasing, gestionand aspecte legate de contractele lor;
Vei prelua solicitari referitoare la facturi, dobanzi, deconturi, RCA, CASCO, imputerniciri etc.
Vei colecta debite, actualiza informatiile din baza, etc.
Vei desfasura si activitate de back-office (actualiza statusuri, completa informatii in baza de date, etc.);
Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa inveti si sa te dezvolti.
Alte informatii
Ce iti oferim?
Contract pe o perioada nedeterminata;
Program in ture de 8h pe zi, in intervalul 07:30 – 19:00 (nu lucram in weekend si de sarbatorile legale);
Pachet salarial corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masa, bonusuri lunare de performanta;
Abonament medical la clinica Regina Maria;
Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
Acces in platforma 7card;
Concursuri interne cu premii financiare si non-financiare;
Training de start-up platit si training-uri de dezvoltare profesionala;
Suport permanent in activitate;
Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
Diversitatea si incluziunea fac parte din misiunea noastra si oferim oportunitati egale tuturor!
Daca esti interesat/a sa incepem un drum impreuna si consideri ca indeplinesti cerintele mentionate mai sus, te incurajam sa aplici. Hai sa ne cunoastem mai bine!
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la