Consultant relatii clienti – Servicii de Leasing – Bucuresti

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Avem nevoie:

    Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;
    Sa ai abilitati excelente de comunicare, cu claritate in exprimare si ascultare activa;
    Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni si sarcini;
    Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual;
    Sa ai cunostinte PC si viteza de scriere, pentru a te familiariza rapid cu aplicatiile noastre;
    Sa ai deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
    Sa ai disponibilitate de a lucra 2 zile pe saptamana de la sediul nostru din Bucuresti.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Vei oferi suport telefonic si pe email pentru clientii activi ai unei companii specializate in contracte de leasing, gestionand aspecte legate de contractele lor;
    Vei prelua solicitari referitoare la facturi, dobanzi, deconturi, RCA, CASCO, imputerniciri etc.
    Vei colecta debite, actualiza informatiile din baza, etc.
    Vei desfasura si activitate de back-office (actualiza statusuri, completa informatii in baza de date, etc.);
    Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa inveti si sa te dezvolti.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Contract pe o perioada nedeterminata;
    Program in ture de 8h pe zi, in intervalul 07:30 – 19:00 (nu lucram in weekend si de sarbatorile legale);
    Pachet salarial corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masa, bonusuri lunare de performanta;
    Abonament medical la clinica Regina Maria;
    Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
    Acces in platforma 7card;
    Concursuri interne cu premii financiare si non-financiare;
    Training de start-up platit si training-uri de dezvoltare profesionala;
    Suport permanent in activitate;
    Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
    Diversitatea si incluziunea fac parte din misiunea noastra si oferim oportunitati egale tuturor!

    Daca esti interesat/a sa incepem un drum impreuna si consideri ca indeplinesti cerintele mentionate mai sus, te incurajam sa aplici. Hai sa ne cunoastem mai bine!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (166)