Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Customer Support - limba germană Aplica fara CV | |
Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV | |
Customer support specialist cu limba GERMANA (back-office) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (111) |
Consultant Relații Clienți limba Germană | București
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Consultant Relații Clienți limba Germană | București active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Cerinte
Experiența în customer support reprezintă un avantaj.
Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău loc de muncă; vei învăța alături de noi.
Cunoașterea limbii germane la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1.
Cunoștințe de bază ale limbii engleze (nivel B1).
Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților.
Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți.
Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă.
Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris.
Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși.
Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții.
Disponibilitate de a lucra de la birou (București).
Responsabilitati
Vei menține o atitudine profesională orientată către client.
Vei prelua și rezolva situațiile în care apar neconformități.
Vei asista clientul în decizia de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii.
Vei oferi soluții pentru diverse situații: plasarea comenzii, livrarea și retururile.
Activitatea va fi dezvoltată pe toate canalele de comunicare, inclusiv prin chat și apel, asigurând o experiență cuprinzătoare și satisfăcătoare pentru clienți.
Alte informatii
Program flexibil de 9h/zi (1h pauză de masă), luni-duminică, 5/7 zile, cu ture în intervalul 10:00 si 22:00.
Pachetul salarial este format din: salariu de bază, bonus de performanță și tichete de masă.
Training plătit;
Sesiuni de formare și dezvoltare profesională
Abonament medical.
Posibilitatea de a împrumuta cărți prin platforma Bookster.
Acces la 7card.
Un job dinamic si divers într-un mediu plăcut și modern.
Oportunități de dezvoltare personală și profesională.
Concursuri motivaționale și activități de team-building.
Posibilități reale de promovare în cadrul companiei.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la