Asistent Manager
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Ca sa te potrivesti, ajuta mult sa iti placa si sa te pricepi foarte bine sa:
Planifici, organizezi si sa lucrezi s tructurat ce anume ai de facut in aria ta de responsabilitate;
Sa ajuti, sa manifesti disponibilitate si grija fata de oameni: colegi, vizitatori, clienti, parteneri etc;
Sa ai o atitudine proactiva, adica sa ai si sa preiei initiativa in ceea ce vrei sa faci si crezi ca e mai bine pentru oamenii si companie;
Sa comunici usor si potrivit (verbal si in scris), sa colaborezi eficient in echipa;
Sa iti doresti sa in veti pentru ca sa devii mai bun si sa ai rezultate performante, sa cresti, sa te dezvolti
Sa lucrezi cu raspundere, promptitudine, ambitie si profesionalism;
Responsabilitati
Vei avea ca si responsabilitati principale, activitati din aria de asistenta si secretariat, precum:
Gestionare documente, date si baze de date;intampinare vizitatori (clienti, parteneri, persoane terte);
Sprijin administrativ pentru gestionare corespondenta (in fluxurile de intrare si iesire a respectivelor);
Planificare, programare, asistenta si protocol pentru desfasurarea sedintelor si intalnirilor de afaceri;activitati de receptie si gestionare apeluri telefonice, activitati de administrare a cererilor venite din partea tertilor (verbale si/sau in scris);
Asistenta la planificarea, organizarea si punerea in executie a evenimentelor speciale din companie;
Intocmire de rapoarte specifice rolului activitati de contabilitate primara/ generala;
Alte informatii
Ce vei gasi?
Sprijin si indrumare in desfasurarea activitatii din partea sefului direct, reprezentantilor Managementului si colegilor;
Context sa inveti si sa te dezvolti: acces si indrumare in activitati de invatare si dezvoltare ;
Posibilitatea sa ti dezvolti trasee noi de cariera: in masura in care iti vei dori si ti se vor potrivi , vei putea sa preie si roluri noi , diferite in organizatie, caci compania isi continua cresterea si dezvoltarea afacerii;
Beneficii precum: asigurare de sanatate intr o retea importanta din Romania, prin care accesezi servicii desanatate de calitate in clinici, laboratoare si spitale private din Romania; o zi libera platita pentru aniversarea zilei de nastere; numar de zile de concediu de odihna care creste proportional cu numarul de ani de serviciuin companie (pana la maximum 25 zile / an lucrat in companie);
Beneficii
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Zile libere suplimentare
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Scrum Master / Project Manager Aplica fara CV | |
Technical Account Manager - Romania BUCURESTI, | |
Inside Hosting Manager with Czech OR Slovak (for Eastern Europe) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (149) |
Raporteaza eroarea la