Assistant Manager

Angajator: VON Consulting SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    VON Consulting is an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.

    Cerinte

    Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:

     Excelente abilitati de relationare administratorii societatii si colegii din toate departamentele;

     Cunoştinţe foarte bune de operare PC (Excel, PowerPoint, Word, etc), in special Excel.

     Bune abilitati de comunicare si flexibilitate in relatiile cu colegii;

     Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

     Orientare catre atingerea obiectivelor;

     Persoana organizata, spirit de echipa, dinamica;



    Aptitudini si calitati:

     Capacitatea de a gestiona eficient managementul riscului;

     Aptitudini de gestionare si prioritizare a problemelor cu o atitudine proactiva;

     Capacitatea de analiza, planificare si control a activitatilor;

     Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

     Abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);

     Capacitatea de a-si gestiona si coordona timpul si rezolvarea temelor in concordanta cu activitatea si programul administratorilor;

     Persoana foarte punctuala, politicoasa, atenta in permanenta la nevoile administratorilor, pentru a veni in intampinarea rezolvarii problemelor si situatiilor aparute;

     Persoana foarte perseverenta, focusata pe finalizarea proiectelor incepute;



    Studii:

     Studii universitare, de preferinta economice sau tehnice

    Responsabilitati

    Atributii:

     Intocmire rapoarte de vanzare in Excel

     Prezentari PowerPoint

     Atributii administrative (inregistrari de contracte)

     Tine contactul cu furnizori pentru cele necesare biroului

     Inregistreaza concediile salariatilor

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)