Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (55)

Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VON Consulting SRL active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: VON Consulting SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    VON Consulting is an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.

    Cerinte

    Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:

     Excelente abilitati de relationare administratorii societatii si colegii din toate departamentele;

     Cunoştinţe foarte bune de operare PC (Excel, PowerPoint, Word, etc), in special Excel.

     Bune abilitati de comunicare si flexibilitate in relatiile cu colegii;

     Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

     Orientare catre atingerea obiectivelor;

     Persoana organizata, spirit de echipa, dinamica;



    Aptitudini si calitati:

     Capacitatea de a gestiona eficient managementul riscului;

     Aptitudini de gestionare si prioritizare a problemelor cu o atitudine proactiva;

     Capacitatea de analiza, planificare si control a activitatilor;

     Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

     Abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);

     Capacitatea de a-si gestiona si coordona timpul si rezolvarea temelor in concordanta cu activitatea si programul administratorilor;

     Persoana foarte punctuala, politicoasa, atenta in permanenta la nevoile administratorilor, pentru a veni in intampinarea rezolvarii problemelor si situatiilor aparute;

     Persoana foarte perseverenta, focusata pe finalizarea proiectelor incepute;



    Studii:

     Studii universitare, de preferinta economice sau tehnice

    Responsabilitati

    Atributii:

     Intocmire rapoarte de vanzare in Excel

     Prezentari PowerPoint

     Atributii administrative (inregistrari de contracte)

     Tine contactul cu furnizori pentru cele necesare biroului

     Inregistreaza concediile salariatilor

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Tichete de masa