Arhivar

Angajator: PPC ROMANIA
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.10.2024
    Remote work: On-site

    Arhivar


    PPC Servicii Comune

    Services&Security

    Timisoara

    Perioada determinata (2 ani, prin partenerul nostru de leasing de personal)


    #CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place


    Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.


    Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de:

    • Prelucrarea documentelor conform instructiunilor interne de arhivare - ordonare, inventariere, impachetare in cutii de arhivare, etichetare, etc.
    • Pregatirea documentelor pentru digitalizare in vederea arhivarii electronice: separarea si marcarea documentelor utile de scanat, inventarierea acestora
    • Derularea si monitorizarea activitatilor de prestare a serviciilor de arhivare fizica si electronica, servicii de selectionare a documentelor, furnizarea produselor specifice activitatii de arhivare si alte activitati conexe serviciilor de arhivare fizica si electronica pentru clientii interni, angajati ai societatilor Grupului PPC Romania
    • Suportul si coordonare clientilor interni pentru selectionarea documentelor, arhivarea fizica si electronica, inventarierea documentelor
    • Interactiunea continua cu furnizorii si prestatorii din aria de activitate
    • Gestionarea contractelor cu furnizorul de servicii pe aria de responsabilitate: transmiterea cererilor, monitorizarea rezolvarii acestora, validarea serviciilor prestate (faptic si valoric)
    • Verificarea devizelor lunare aferente serviciilor prestate si a produselor furnizate de catre prestatori si Furnizori conform prevederilor contractuale
    • Participarea la intocmirea caietelor de sarcini si estimarea valorilor acordurilor cadru/contractelor pentru prestarea serviciilor si furnizarea produselor gestionate in vederea derularii procedurilor de achizitie a acestora
    • Operarea in SAP MM a documentelor specifice, extragerea din SAP de rapoarte si informatii relevante
    • Centralizarea si analiza incadrarii in bugetul lunar si anual a costurilor si intocmirea rapoartelor financiare lunare pentru serviciile gestionate si transmiterea acestora catre managerul direct
    • Participarea la fundamentarea bugetelor lunare/anuale, forecast, preclosing pentru serviciile prestate catre companiile PPC
    • Participarea si/sau intocmirea instructiunilor, politicilor, procedurilor, fluxurilor de lucru cu privire la activitatea pe care o gestioneaza

    Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu:

    • Studii superioare de lunga durata (3 - 4 ani)
    • Certificat de absolvire specializare arhivist si / sau arhivar
    • Experienta min 1 an
    • Cunoasterea legislatiei in vigoare aplicabila in domeniul propriu de activitate: legea arhivelor nationale 16/1996, republicata 2014, cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare
    • Experienta de lucru cu documente
    • Cunoasterea suitei de aplicatii software MS Office (Excel, Powerpoint, Teams)
    • Capacitate de planificare, organizare si decizie
    • Abilitati de comunicare, orientare catre client
    • Capacitatea de exprimare clara si de redactare operativa a documentelor specifice
    • Cunostinte financiare de baza
    • Cunostinte utilizare SAP MM
    • Disponibilitate pentru deplasari
    • Flexibilitate si adaptabilitate
    • Capacitatea de lucra in echipa
    • Spirit de inovare
    • Limbi Straine: Engleza - nivel mediu

    Vino in echipa #PPC si te asteptam cu:


    Perspective de evolutie in cariera

    • oportunitati de dezvoltare profesionala si personala
    • mediu de lucru dinamic si linii de business diversificate
    • mediu de lucru international
    • programe de mobilitate interna
    • cursuri, sesiuni de coaching, mentorat

    Recompense

    • abonament medical/asigurare medicala
    • tichete de masa, prime (Ziua Energeticianului, Paste, Craciun etc)
    • prima de vacanta
    • zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
    • zile libere extra (Ziua de nastere, Ziua Energeticianului etc)
    • oferte speciale din partea colaboratorilor nostri
    • program de bonusare a recomandarilor de noi angajati
    • abonament Bookster

    Mod de lucru

    • Short Friday

    Ce altceva trebuie sa stii


    Te informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru o perioada nu mai mare de un an.


    PPC este liderul pietei de energie in Europa de Sud-Est. Produce, distribuie si furnizeaza energie electrica, precum si produse si servicii energetice avansate in Grecia, Romania si Macedonia de Nord.


    Grupul PPC are unitati de productie cu o capacitate instalata de 10,7 GW si deserveste 8,7 milioane de clienti pe mai multe piete din regiune, cu peste 35 TWh de energie furnizata.


    Grupul este prezent in Romania in urma achizitiei companiilor Enel in tara noastra in luna octombrie 2023. PPC a fost fondata in 1950 si este listata la Bursa de Valori din Atena.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PPC ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PPC ROMANIA >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,