Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bistrita, Cluj Napoca, Oradea,

Oradea,

Oradea,

Vezi job-uri similare (5)

Reprezentant vanzari – ORADEA (solutii industriale pentru curatenie profesionala)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari – ORADEA (solutii industriale pentru curatenie profesionala) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 20.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerinte:

    – Absolvent / a studii medii / superioare ;

    – Abilități de analiză și planificare;

    – Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;

    – Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor;

    – Excelentă capacitate de luare a deciziilor;

    – Experienta minima necesara: minim 4 ani de experienta in munca pe o pozitie similara, de preferabil in domeniu ( un avantaj);

    – Posesor permis de conducere – categoria B.

    – Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    – Urmareste atragerea permanenta de noi clienti si mentinerea portofoliului de clienti;

    – Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;

    – Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;

    – Urmărește încasarea sumelor datorate de către clienți.

    – Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei;

    – Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici);

    – Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;

    – Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii.

    – Dezvoltă, implementează şi menţine politica de formare şi promovare a imaginii companiei.
    – Activitate constanță în teren și suport oferit clienților.

    Alte informatii

    Locatia jobului se desfasoara pe teren, in zona geografica: BIHOR, SALAJ, SATU MARE, MARAMURES. Este de preferat ca domiciliul candidatului să fie în Oradea sau în împrejurimi.

    Program full – time, de L-V, cu respectarea sarbatorilor legale.