Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI, Job national

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (122)

Operator facturare domeniu tehnic- Ștefăneștii de Jos

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Operator facturare domeniu tehnic- Ștefăneștii de Jos active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

     Studii superioare (de preferat inginer) sau medii (tehnician)
     Experienta in domeniu
     Engleza nivel mediu spre avansat
     Operare PC : Microsoft Office, programme de facturare
     Permis de conducere – categoria B.

    Responsabilitati

     Mentine evidenta documentelor de intrare/iesire (comenzi de service, instiintari/ comenzi de reparatii/revizii de la clienti, devize de lucru, bonuri de consum si facturi fiscale pe reparatiile, constatarile si reviziile executate de catre tehnicienii de service);
     Intocmeste devize estimative si le transmite clientilor;
     Intocmeste bonuri de consum pentru lucrarile de service functie de cerinte
     Intocmeste facturi fiscale pe lucrarile devizelor, a constatarilor de service catre clienti si tine evidenta acestora
     Trimite devizele si facturile fiscale la clienti prin mail dupa lucrarile executate sau prin curier rapid, functie de necesitatile cerute in relationarea client-firma angajatoare;
     Tine evidenta intregii corespondente purtata cu clientii folosind formularul Programator lucrari si mail-ul;
     Impreuna cu directorul de service programeaza lucrarile de service si le evidentiaza in programatorul de lucrari;
     Deschide/inchide comenzile in programul utilizat intern de companie;
     Inmaneaza mecanicilor formularele ce formeaza dosarul interventie si verifica completarea acestora la finalizarea interventiei ;
     Se ingrijeste din timp pentru ca magazia sa pregateasca piesele pentru reparatii, revizii si interventii la client astfel incat tehnicienii sa aiba doar de incarcat aceasta marfa in vederea plecarii la client, asigurand un flux de lucru fara timpi de asteptare din partea
    tehnicienilor suplimentar.
     Factureaza interventiile si expediaza facturile catre clienti, acolo unde este cazul ;
     Se ingrijeste ca la intoarcerea tehnicienilor de pe teren sau atunci cand este cazul sa centralizeze noile comenzi de reparatii si revizii pentru a emite in cel mai scurt timp catre client devizele si ofertele cerute de catre acestia.
     Urca valoarea prestatiilor posibile catre clienti pe SEAP(SICAP) acolo unde clientul o cere si are grija de preluarea acestor urcari sa fie preluate conform procedurii SEAP;
     Transmite la clienti contractele de service in forma de draft fara drept de semnatura.