Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist recrutare Aplica fara CV | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Asistent Recrutare - Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (26) |
SPECIALIST RECRUTARE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile SPECIALIST RECRUTARE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
Nivel studii: superioare (Resurse Umane/Psihologie);
Nivel experiență: 2+ ani de experiență în procesul complet de recrutare și selecție;
Experiență în active search și promovare în social media;
Cunoștințe de utilizare a pachetului Google (GSheets, GDoc, GSlides);
Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu;
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, capacitate de a lucra organizat și independent pentru gestionarea proiectelor simultane, inițiativă, spirit de echipă, integritate și confidențialitate.
Responsabilitati
Asigurarea necesarului de personal pentru organizație, prin derularea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate;
Asistarea și consilierea beneficiarilor interni în procesul de recrutare și selecție;
Implicarea activă în proiecte de resurse umane pentru atragerea candidaților;
Conceperea și postarea anunturilor de recrutare;
Realizarea screening-ului CV-urilor candidaților care au aplicat la joburile vacante;
Organizarea și susținerea interviurilor în vederea selectării candidaților, în conformitate cu cerințele jobului;
Realizarea procesului de comunicare cu aplicanții (programări interviuri, feed-back după interviu etc.);
Centralizarea tuturor informațiilor aferente procesului de recrutare, inclusiv menținerea actualizată a bazei de date cu candidați.
Disponibilitate pentru implicarea în proiecte aferente departamentului de recrutare și dezvoltare.
Alte informatii
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
Vouchere de vacanță;
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2
Program de lucru: 08:00 - 16:00
Raporteaza eroarea la