Senior Accountant - Bucuresti

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Diplomă de licență în Finanțe/Contabilitate; cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate;
    • Experiență minimă de 2 ani într-o poziție similară, preferabil în domenii precum Conturi de Plătit (AP)
    și/sau operațiuni de numerar/bancă și contabilitate;
    • Cunoștințe avansate de limba engleză (scris, vorbit, citit);
    • Abilități excelente de operare pe PC: Microsoft Office (cu accent pe Excel); experiența în SAP
    reprezintă un avantaj;
    Competențe și abilități:
    • Capacitate organizatorică și de gestionare eficientă a timpului;
    • Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
    • Orientat către eficiență și eficacitate;
    • Comportament etic, integritate, responsabilitate și loialitate

    Responsabilitati

    • Realizarea înregistrărilor manuale, controlul înregistrărilor automate și al celor efectuate de furnizorii
    externi de servicii financiar-contabile, pentru a asigura respectarea ordinii cronologice și sistematice a
    operațiunilor și reflectarea corectă a tranzacțiilor companiei, în special pentru, dar nu limitat la,
    capitalizarea activelor fixe, conturile de plătit și trezoreria companiei;
    • Asigurarea reconciliării și controlului tranzacțiilor și soldurilor conturilor, pentru a reflecta corect
    informațiile în sistemele companiei;
    • Monitorizarea constantă a creanțelor și datoriilor, reconcilierea terților și a componentelor soldurilor
    pentru conturile gestionate;
    • Oferirea de asistență în procesul de închidere lunară și susținerea activităților curente, conform
    termenelor de raportare ale grupului și prevederilor legale.
    Operațiuni de trezorerie (bancă, numerar și avansuri angajați):
    • Efectuarea plăților manuale ale companiei și monitorizarea plăților automate pentru a respecta
    termenele scadente (furnizori, bugetul de stat/local, contribuții sociale, salarii, dividende și altele);
    • Gestionarea avansurilor angajaților și a rapoartelor de cheltuieli, asigurând decontarea în
    conformitate cu prevederile legale;
    • Înregistrarea, monitorizarea și reconcilierea cheltuielilor aferente cardurilor de credit ale companiei;
    • Gestionarea depozitelor și retragerilor din cash pool pentru managementul eficient al lichidităților;
    • Emiterea și monitorizarea garanțiilor (scrisori de garanție bancară, colaterale în numerar sau alte
    tipuri).
    • Monitorizarea raportului de flux de numerar direct pentru managementul lichidităților și reconcilierea
    acestuia cu raportul de flux de numerar indirect al grupului;
    • Pregătirea, reconcilierea și depunerea declarațiilor fiscale pentru următoarele domenii:
    o TVA: reconcilierea jurnalelor de vânzări și achiziții (D300, D394, D390, e-VAT), monitorizarea
    și reconcilierea facturilor electronice;
    o SAF-T (D406);
    o Impozit pe profit: D100, D101;
    o Impozit pe venituri (persoane fizice, companii nerezidente): D100, D205, D207;
    o Raportare CbC: R404, R405;
    o Documentația de prețuri de transfer;
    o Taxe locale;
    o Obligații legate de fondul de mediu;
    o Alte obligații fiscale, după caz.
    • Raportări statistice periodice (BNR, INSSE, altele);
    • Pregătirea rapoartelor periodice sau ad-hoc conform solicitărilor managementului sau grupului.
    • Sprijin în cadrul auditurilor financiare sau interne ale companiei, inventarului anual al patrimoniului și
    altor controale ale grupului sau autorităților;
    • Implicare în proiectele financiare sau de afaceri ale companiei;
    • Organizarea și menținerea arhivei de documente justificative, registre contabile și fiscale, situații
    financiare și documente de înregistrare a companiei, conform prevederilor legale;
    • Îndeplinirea altor cerințe ale managementului sau ale grupului.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (83)