Program & Catalogue Manager

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social. 

    Vino si tu in #ComunitateaMega!

    Cerinte

     Studii superioare finalizate
     Cunostinte practice si teoretice de project management
     Experienta anterioara intr-un rol de Project Management (preferabil in proiecte de dezvoltare)
     Abilitati PC: Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint
     Managementul riscurilor si problemelor
     Orientare catre simplificare si optimizare
     Gandire strategica
     Abilitate de anticipare
     Abilitati de coordonare si comunicare
     Orientare catre client si rezultat
     Fluenta buna (vorbire, citit si scris) in limba engleza.

    Ar fi grozav daca ai avea si:
     Experienta in retail, cu experienta in coodonarea unor proiecte de implementare
     Experienta Agile, Scrum, Scrum Master
     Experienta in managementul unor programe care implica Agile si Waterfall

    Responsabilitati

    Vei actiona ca PMO pentru urmarirea tuturor proiectelor comune care se deruleaza in zona de format development in toate bannerele CSE:

    Responsabil pentru crearea si mentinerea imaginii de ansamblu asupra proiectelor de format aflate in derulare in tarile CSE;
    Vei acoperi activitatile de project management pentru initiativele allocate: alinierea scopului, planificare proiect, managementul riscurilor/problemelor, managementul costului si al stakeholderilor, raportare, etc.;
    Responsabil pentru sustinerea livrarii unor solutii dezirabile, fezabile, viabile si sustenabile, care indeplinesc nevoile si asteptarilor clientilor finali si interni;
    Vei sustine determinarea valorii de business a proiectelor si elaborarea studiului de fezabilitate;
    Vei facilita clarificarea scopului, cu accent pe In scop si In afara scopului proiectului, si vei fi responsabil de urmarirea clarificarilor necesare si sustinerea luarii de decizii de catre rolurile cheie responsabile;
    Vei veni cu sugestii si propuneri de imbunatatire a solutiilor, timpilor, bugetelor si a altor KPI de proiect;
    Vei propune modalitatea de lucru pentru fiecare proiect alocat considerand specificul si participarea tarilor CSE;
    Esti preocupat de imbunatatirea continua a intregului process de derulare proiecte, propune si implementezi imbunatatiri care sa permita livrare mai rapida, calitate mai buna, mai putine dependente, etc.;
    Vei facilita si asigura planificare comuna pentru intiativele pe care le coordoneaza;
    Responsabil de urmarirea unui flux de lucru cat mai neintrerupt, cu accent pe managementul optim al dependentelor;
    Vei sustine alinieri ale planificarilor in cadrul programului propriu si cu alte programe CSE;
    Vei face propuneri privind obiectivele de proiect pentru fiecare echipa si tara in parte;
    Vei propune modalitatea de raportare si asigura alinierea intre tarile CSE implicate in proiect;
    Raportarea progresului catre stakeholders, in baza KPI-ilor agreati;
    Vei facilita explorarea cerintelor si a solutiilor in functie de nevoi;
    Vei sustine solicitarea si obtinerea de resurse pentru derularea adecvata a proiectelor;
    Identificarea si gestionarea riscurilor apărute in timpul proiectului, medierea conflictelor si facilitarea deciziilor intr-un mod colaborativ si transparent;
    Vei supraveghea, superviza si mentine contactul permanent cu departamentele CSE care sunt implicate in implementarea acestor proiecte, in vederea solutionarii eventualelor situatii neprevazute;
    Asigurarea unui circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre toate partile implicate;
    Vei realiza si trimite catre managerul direct, sponsorul proiectului si inclusiv catre toti cei interesati rapoarte si situatii ale proiectelor in derulare;
    Participarea la elaborarea prezentarilor si analizelor solicitate;
    Vei gestiona contractele cu parteneri externi, in cazul in care executia proiectului presupune contractarea unor servicii la nivel CSE;
    Responsabilitate pentru monitorizarea derularii contractului, executia lui si respectarea lui pe intreaga perioada de derulare a serviciilor;
    Vei mentine informatiile actualizate in permanenta despre statusul proiectelor, utilizand instrumentele/platformele prevazute in politicile de companie.

    Vei contribui la construirea unui portofoliu de idei de dezvoltare formate si concepte la nivel CSE.

    Vei ajuta la construirea unei imagini generale asupra performantei formatelor si conceptelor din tarile CSE.

    Vei contribui la procesul de armonizare si achizitie comuna al echipamentelor si elementelor de constructie selectate

    Armonizarea si achizitia comuna a echipamentelor/materialelor de constructie allocate;
    Testarea si achizitia comunca a unor echipamente/solutii/materiale noi.

    Vei ajuta la elaborarea si actualizarea unui catalog de standarde de format (echipamente, elemente de constructie standardizate, concepte si formate) destinat utilizarii comune de catre toate bannerele CSE: identificarea solutiei adecvate, coordonarea procesului de elaborare catalog, coordonarea procesului de up-date regulat, monitorizarea utilizarii si imbunatatire continua.

    Vei actiona ca agent de inovare pentru formate si concept de retail.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (313)