Dispatcher / Transport Planner

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Minimum of 2 years' experience in a similar position.
    Familiarity with ERP/WMS (Warehouse Management Systems) and other transport management solutions.
    Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, Word) to generate and analyze reports.
    Strong organizational and time management skills to handle multiple orders and routes simultaneously.
    Attention to detail to ensure accurate entry and processing of data and orders.
    Knowledge of transport and logistics legislation (e.g., driving hours regulations, transport safety rules).
    Flexibility to work shifts or outside regular hours based on operational needs.

    Responsabilitati

    Develop and implement efficient transportation routes and schedules to minimize costs and maximize delivery efficiency.
    Assign orders to appropriate carriers or drivers based on factors such as delivery location and available capacity.
    Monitor and track vehicle movements to ensure on-time deliveries and proactively identify any potential delays or issues.
    Track and evaluate delivery fleet performance to ensure KPIs are met.
    Maintain regular contact with transport companies, drivers, and carriers, providing necessary information to ensure smooth operations.
    Communicate with stores to address any transport-related issues or concerns that arise during deliveries.
    Accurately track and manage delivery notes.
    Anticipate transport needs by analyzing trends, seasonality, and upcoming new store openings.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (67)