Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (332)

HR Admin - Slatina

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin - Slatina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Slatina
  • Actualizat la: 04.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Experiență anterioară în activități administrative, preferabil din domenii precum financiar-bancar, notarial sau alte domenii ce implică redactarea și gestionarea documentației;
    Cunoștințe de terminologie legislativă;
    Abilități bune de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office (nivel mediu);
    Nivel mediu de cunoaștere a limbii engleze reprezinta un avantaj;
    Abilități organizatorice și atenție la detalii;
    Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a respecta termenele limită.

    Responsabilitati

    Redactezi și procesezi documente conform cerințelor și standardelor companiei;
    Transmiți documentele către candidați și comunici cu aceștia pentru primirea și semnarea lor;
    Colaborezi cu furnizorii de curierat și poștă pentru transferul eficient al documentelor;
    Menții o comunicare eficientă cu candidații, asigurându-te că documentele necesare sunt primite la timp;
    Recepționezi, verifici și arhivezi documentele primite;
    Pregătești și trimiți rapoarte interne și externe către autorități, respectând reglementările în vigoare.

    Alte informatii

    Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională;
    O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster);
    Program de lucru flexibil și opțiunea de a lucra într-un sistem hibrid.
    Te invităm să aplici și să ne cunoaștem mai bine!

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa