Client Advisor with Czech (Remote job)

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.11.2024
    Remote work: Remote

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    -Very good written and spoken Czech along with medium English skills;
    -Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems;
    -Ability to work well with Clients to maintain high level of customer satisfaction and -develop strong relationships;
    -Ability to respond to customer needs quickly and thoroughly;
    -Self-starter who can meet deadlines and enjoy working in multinational environment;
    -Very good communication skills and superior listening skills.

    Responsabilitati

    -Communicate with Czech customers via phone, chat & e-mail;
    -Track and follow cases to ensure they closed in an efficient and timely manner;
    -Maintain high customer satisfaction, representing a major brand
    -Work towards reaching the standard team deadline.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Training-uri
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (479)