Client Advisor with Czech (Remote job)
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.11.2024 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
-Very good written and spoken Czech along with medium English skills;
-Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems;
-Ability to work well with Clients to maintain high level of customer satisfaction and -develop strong relationships;
-Ability to respond to customer needs quickly and thoroughly;
-Self-starter who can meet deadlines and enjoy working in multinational environment;
-Very good communication skills and superior listening skills.
Responsabilitati
-Communicate with Czech customers via phone, chat & e-mail;
-Track and follow cases to ensure they closed in an efficient and timely manner;
-Maintain high customer satisfaction, representing a major brand
-Work towards reaching the standard team deadline.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Training-uri
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with Spanish & English - Remote Remote | |
Back Office Representative with English Hybrid | |
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (418) |
Raporteaza eroarea la