Receptionist
Angajator: | IMAGINE LIVE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Join the Exciting New Team at Imagine Live Romania
We’re thrilled to announce the launch of a brand-new team at Imagine Live Romania, a rising star in the online casino market With a fresh approach to live dealer entertainment, we’re set to make waves in the Romanian market.
Our mission is clear: to captivate players and provide a premium, unforgettable gaming experience that keeps them coming back for more.
Cerinte
• Fluență în limba engleză, română și rusă.
• Diplomă de bacalaureat/licență.
• Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
• Cunoștințe bune de Microsoft Office.
• Experiență anterioară ca recepționer.
Responsabilitati
Gestionarea apelurilor telefonice:
• Răspunde la apelurile telefonice primite, le redirecționează către persoana corespunzătoare și preia mesajele.
• Gestionarea într-un mod profesional a întrebărilor/cerințelor.
Programarea întâlnirilor:
• Gestionează calendarul companiei prin programarea întâlnirilor.
• Rezervă săli de întâlnire pentru personalul companiei.
• Ajută la coordonarea evenimentelor sau întâlnirilor, atunci când este necesar.
Suport administrativ:
• Asistă în activitățile administrative, cum ar fi arhivarea, introducerea de date, sortarea corespondenței si copierea documentelor.
• Primește și redirecționează documente de la furnizori și/sau parteneri către personalul departamentelor aferente.
Menținerea zonei de recepție:
• Păstrează biroul de recepție și zona de primire curate, organizate și aprovizionate cu materiale necesare (broșuri, foi de prezență).
• Coordonează și menține o comunicare strânsă cu departamentul administrativ (curățenie, aprovizionare etc.).
Gestionarea vizitatorilor și a securității:
• Urmărește protocoalele de gestionare a vizitatorilor, cum ar fi înregistrarea oaspeților la sosire și la plecare.
• Oferă ecusoane vizitatorilor și colaborează cu departamentul de pază dacă este necesar.
• Se asigură că vizitatorilor le este permis accesul în clădire doar cu însoțitori din partea departamentului pe care îl vizitează.
Suport în comunicare:
• Gestionează e-mailurile și distribuie documente.
Asistență pentru personal:
• Asistă colegii cu sarcini administrative.
• Furnizează informații către personalul intern și parteneri.
Alte informatii
Recepționerul este responsabil pentru a întâmpina vizitatorii, clienții și furnizorii cu o atitudine prietenoasă și profesională, asigurându-se că se simt confortabil și bine primiți.
Beneficii
- Abonament medical
- Cursuri
- Certificari/Atestate
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Receptionist Aplica fara CV | |
Exciting Career Opportunities Await - Apply now! Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la