Management accountant - Brasov

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 07.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Calificare ca expert contabil – înregistrarea nu este necesară
    Experiență profesională în mediu internațional (experiența într-un SSC este un avantaj)
    Cunoștințe avansate de limba engleză, atât scris cât și vorbit (utilizare practică zilnică)
    Cunoștințe de ERP (sistem integrat de gestionare a afacerii), experiența în Workday este preferată, dar nu obligatorie
    Competențe avansate de MS Office, în special Excel
    Abilități excelente de comunicare
    Abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și independent
    Proactivitate

    Responsabilitati

    Efectuarea de sarcini regulate și ad-hoc de contabilitate generală (accruals, contabilitate mixtă, active fixe etc.)
    Verificarea și reconcilierea declarațiilor din sub-conturi și registrul general
    Participarea la închiderea lunară (reconcilierea Bilanțului și P&L, raportarea variațiilor)
    Contribuirea la pregătirea Situațiilor Financiare Anuale
    Munca în echipă cu alți contabili din departamentul de General Ledger
    Colaborarea cu auditori, autorități și participarea la audituri externe și interne
    Asigurarea conformității cu GAAP locale
    Calcularea și pregătirea declarațiilor și plăților de taxe (CIT, TVA)
    Reconcilierea conturilor de taxe ale companiei cu registrul general
    Asistență la pregătirea documentației de prețuri de transfer
    Colaborare cu operațiunile și asistarea în implementarea de noi procese
    Înțelegerea cerințelor locale și configurarea instrumentelor de raportare, necesare în Workday.

    Alte informatii

    Program de lucru flexibil/hibrid.
    Oportunități de formare și dezvoltare.
    Cultură prietenoasă, relaxată și plină de energie.
    Al 13-lea salariu
    Pensie privată la Pilonul III (3% din salariul de bază, contribuția fiind voluntară)
    Asigurare de sănătate
    Tichete de masă în valoare de 30 RON/tichet
    Abonament la sală
    Recunoașterea performanțelor și participarea la diverse competiții pentru angajați.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Abonament medical
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Remote