Central order desk officer
Angajator: | Frigoglass |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.
Cerinte
- Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara in administrarea vanzarilor (logistica, planificarea si gestionarea comenzilor);
- Experienta de lucru cu un sistem ERP;
- Experienta in gestionarea relatiilor cu clientii;
- Abilitati numerice;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Excelente abilitati de planificare si organizare;
- Studii superioare;
- Limba engleza –nivel avansat;
- Cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un avantaj;
- Cunostiinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word;
Responsabilitati
Rolul principal al postului:
- Efectueaza procesarea zilnica a comenzilor de vitrine a clientilor pentru regiunea de vanzari acoperita.
- Furnizeaza informatii clientilor cu privire la statusul comenzilor si al livrarilor.
Responsabilitati:
- Aplica in activitatea zilnica procedurile de administrare a vanzarilor;
- Efectueaza procesarea comenzilor si facturilor, a rapoartelor si statisticilor (interne si externe), controleaza politica de preturi si monitorizeaza statusul comenzilor de vanzari (comanda, livrare, acuratete, etc);
- Efectueaza toate activitatile de planificare a cererilor pentru clienții desemnați in sistemul IBP (alinierea zilnica, saptamanala si lunara a indicatorilor prognoza a vanzarilor, crearea si intretinerea datelor de baza in ERP, MDM, HFM și IBP, urmarirea ciclurilor de cerere si aprovizionare);
- Colaboreaza periodic cu echipa de vanzari pentru elaborarea estimarilor catre fabrici;
- Urmareste statusul finalizarii comenzilor si a timpului de productie, livrarile si eventualele probleme ce pot aparea;
- Asigura scaderea perioadei de depozitare a produselor in spatiile fabricilor producatoare, contribuind in acest fel la optimizarea capitalului de lucru;
- Colaboreaza cu departamentul de service cu scopul de a furniza clientilor servicii optime post-vanzare;
- Informeaza prompt clientii referitor la eventualele probleme legate de facturare, pentru a asigura plata la timp a facturilor;
- Verifica disponibilitatea informatiilor despre: produse, listele de preturi, cataloage, etc.;
- Asigura coordonarea eficienta a partilor implicate in procesul de vanzare cu scopul de a finaliza facturarea si planificarea livrarilor in conformitate cu planurile companiei si nevoile clientilor;
- Intocmeste impreuna cu echipa de vanzari contractele de vanzare si urmareste ca acestea sa fie semnate si trimise catre client.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Helpdesk Consultant 1st level with Spanish Timisoara, | |
IT Helpdesk Consultant 1st level with German Timisoara, | |
Subject Matter Expert with German & English Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la