Specialist Suport Clienti

Angajator: Otto Broker
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Descrierea jobului:
    Focusul acestui rol se bazează pe interacțiunea cu clienții prin diverse canale de comunicare, gestionarea solicitărilor primite, dar și identificarea potențialelor oportunități de creștere a vânzărilor.

    Candidatul ideal:

    • Experiență în lucrul cu aplicații digitale / customer support / suport tehnic de minimum 12 luni;
    • Studii superioare în curs / finalizate;
    • Cunoștințe bune de lucru cu pachetul MS Office;
    • Calificare profesională (cod RAF) / Cunoștințe Fresh Desk – reprezintă un avantaj;
    • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
    • Atitudine pozitivă, spontană, orientată spre client și rezultate;
    • Calm, empatie, disponibilitate și adaptabilitate;
    • Curiozitate, dorință de a învăța lucruri noi și de a progresa.
    Responsabilități:
    • Oferi asistență telefonică/email/whatsapp clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre;
    • Oferi suport clienților în procesul de achiziție online self-service;
    • Gestionezi solicitările primite și le transmiți către departamentele/ locațiile vizate;
    • Actualizezi constant baza de date;
    • Colaborezi cu responsabilul direct la gestionarea clienților dificili sau a unor situații complexe ale acestora (daune, erori, reclamații etc.);
    • Asiști clienții în procesul de activare, folosire și optimizare a contului de client, cât și a altor instrumente selfservice;
    • Ajuti la creșterea vânzărilor prin identificarea nevoilor clienților atunci când discuți cu aceștia și califici leadurile de ofertare pe diverse tipuri de produse de asigurare facultative;
    • Colaborezi cu colegii din departamentul de Suport Vânzări pentru rezolvarea eficientă a solicitărilor administrative (modificare poliță, anulare poliță, reziliere poliță etc.);
    • Menții legătura cu celelalte departamente și îi ajuți la îmbunătățirea fluxurilor de lucru (campanii de satisfacție sau promovare produs);
    • Urmărești feedbackul clienților și îl transmiți către departamentele vizate.
    Pachet Compensații și beneficii:
    • Salariu fix motivant;
    • Bonuri de masă;
    • Asigurare privată de sănătate;
    • Buget Transport;
    • Reducere produse companie;
    • Program in ture hibrid - birou & acasă;
    • Calificare profesională în domeniul asigurărilor;
    • Program de inducție și acomodare personalizat;
    • Evenimente interne și activități împreună cu echipa;
    • Training profesional specializat;
    • Posibilitatea de a evolua în cadrul organizației;
    • Echipă tânără, prietenoasă și pozitivă.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Decontarea transportului
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (341)