Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inspector resurse umane - Salarizare Aplica fara CV | |
Referent Specialitate Resurse Umane - Bucuresti Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (15) |
Inspector resurse umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Inspector resurse umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Cerinte
Căutăm un nou coleg/ o nouă colegă pentru postul de Inspector Resurse Umane în cadrul Direcției Resurse Umane, care să corespundă următoarelor cerințe:
- Absolvent/ă de studii superioare, de preferat în domeniul uman/sociologie/psihologie;
- Experiență anterioară de cel puțin 1 an în domeniu;
- Curs autorizat de Inspector resurse umane;
- Cunoștințe solide de legislația muncii;
- Limba engleză nivel avansat;
- Abilități de negociere, comunicare, coordonare şi planificare;
- Disponibilitate către instruire;
- Capacitatea de a lucra cu respectarea termenelor-limită;
- Bun organizator, atent la detalii, capacitate de sinteză și analiză, rigoare.
Responsabilitati
Principalele responsabilități vor fi:
- Administrează și gestionează dosarele de personal, inclusiv contractele individuale de muncă, аctеlе аdiționаlе aferente, fișele de post;
- Întocmește actele referitoare la încheierea, modificarea, suspendarea, încetarea contractelor individuale de muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
- Emite si eliberează la cerere orice document care atestă calitatea de actual sau fost salariat conform legislației în vigoare;
- Întocmește, verifică și ține evidența pontajelor;
- Asigură înregistrarea în aplicații a concediilor medicale precum și a oricăror altor informații necesare evidențierii pontajului;
- Organizează procesul de recrutare şi selecție de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea companiei;
- Înscrie, planifică şi organizează evenimente ce intră în competența ariei sale de activitate (cursuri de formare profesională, training-uri);
- Reprezintă compania în relațiile cu furnizorii de servicii de resurse umane (medicina muncii, recrutare, sănătate și securitate in munca);
- Colaborează cu furnizorii de servicii de resurse umane în cazul accidentelor de muncă şi în cazul examenelor medicale obligatorii de medicina muncii.
Alte informatii
Oferta:
- Pachet salarial competitiv;
- Tichete de masă;
- Asigurare medicală;
- Program de lucru: full time;
- Oportunitate de a face parte dintr-o companie multinațională cu o echipă în creștere în România;
- Oportunități de dezvoltare profesională reală.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la