Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Cluj Napoca, Job national

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Vorbitori de limba Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Vorbitori de limba Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 11.12.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    • Studii de licență absolvite;
    • Limba engleză și limba germană - nivel avansat (B2 sau mai sus);
    • Experiență anterioară într-o poziție similară
    • Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;
    • Abilități bune de utilizare a calculatorului: Pachetul MS Office (în special Excel) și MS Outlook;
    • Cunoștințe de SAP e un avantaj sau alt ERP.

    Responsabilitati

    În acest rol, responsabilitățile tale vor fi:
    • Pregătirea și procesarea comenzilor clienților zilnic, oferind suport și lucrând îndeaproape cu departamentele interne pentru a clarifica informațiile suplimentare atunci când este necesar;
    • Urmarirea zilnică a registrului de comenzi și luarea de măsuri pentru a anticipa problemele/satisface cererile clienților (în cadrul dedicării companiei). Acest lucru poate implica planificare, urmărirea comenzilor, depozit sau orice alt departament implicat;
    • Informarea clienților despre posibile întârzieri sau probleme legate de comandă;
    • Generarea de oportunități de vânzare pentru clienti atunci cand e posibil.

    Alte informatii

    • Tichete de masă
    • Bonus de limbă;
    • Bonus de performanță;
    • 13th salar
    • Asigurare medicală
    • Asigurare transport CTP
    • Cantină cu 10% reducere, mic dejun si prânz;
    • Abonament Bookster;
    • 22 zile de concediu + alte zile de concediu pentru evenimente speciale;
    • Training-uri si alte sesiuni de dezvoltare profesională