Vorbitori de limba Germana

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.11.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    • Studii de licență absolvite;
    • Limba engleză și limba germană - nivel avansat (B2 sau mai sus);
    • Experiență anterioară într-o poziție similară
    • Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;
    • Abilități bune de utilizare a calculatorului: Pachetul MS Office (în special Excel) și MS Outlook;
    • Cunoștințe de SAP e un avantaj sau alt ERP.

    Responsabilitati

    În acest rol, responsabilitățile tale vor fi:
    • Pregătirea și procesarea comenzilor clienților zilnic, oferind suport și lucrând îndeaproape cu departamentele interne pentru a clarifica informațiile suplimentare atunci când este necesar;
    • Urmarirea zilnică a registrului de comenzi și luarea de măsuri pentru a anticipa problemele/satisface cererile clienților (în cadrul dedicării companiei). Acest lucru poate implica planificare, urmărirea comenzilor, depozit sau orice alt departament implicat;
    • Informarea clienților despre posibile întârzieri sau probleme legate de comandă;
    • Generarea de oportunități de vânzare pentru clienti atunci cand e posibil.

    Alte informatii

    • Tichete de masă
    • Bonus de limbă;
    • Bonus de performanță;
    • 13th salar
    • Asigurare medicală
    • Asigurare transport CTP
    • Cantină cu 10% reducere, mic dejun si prânz;
    • Abonament Bookster;
    • 22 zile de concediu + alte zile de concediu pentru evenimente speciale;
    • Training-uri si alte sesiuni de dezvoltare profesională

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Job national

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,