Infoline Management Specialist
Employer: | BAT Romania |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 13.11.2024 |
Remote work: | On-site |
BAT evolueaza accelerat la nivel global cu un portofoliu extins de produse. Cu concepte precum VELO, VUSE si GLO ne asumam misiunea de a reduce impactul industriei noastre asupra sanatatii
Pentru a ne atinge misiunea, cautam colegi care sunt pregatiti sa fie parte din schimbare. Alatura-te noua in aceasta calatorie!
British American Tobacco Romania angajeaza Infoline Management Specialist in Bucuresti.
Principalele tale responsabilitati vor include:
- Se asigura ca activitatile de Infoline sunt implementate conform obiectivelor stabilite si raporteaza periodic rezultatele, de asemenea vine cu propuneri pentru a imbunatati performanta acestor activitati;
- Implementeaza strategia de Infoline cu activitati imbunatatite in toate etapele canalului de consum: noi modele de buletine informative, conexiune la serviciu, etc.
- Se conecteaza in mod continuu la vocea consumatorului (prin toate canalele) pentru a colecta feedback si pentru a oferi informatii care ajuta la dezvoltarea unei experiente personalizate si fara cusur a consumatorului in toate punctele in care interactioneaza cu BAT si produsele sale;
- Utilizeaza informatiile de piata si cele mai bune practici pentru a maximiza eficienta procesului Hypercare.
- Monitorizeaza si imbunatateste standardele de servicii pentru clienti in timp ce supervieaza o echipa semnificativa de servicii pentru clienti (Call Center);
- Se asigura ca toate cerintele GDPR sunt indeplinite atat de partile interesate interne, cat si cele externe;
- Se asigura ca noul sistem Careline (cu integrare Salesforce) este utilizat in mod corespunzator de catre partile interesate interne si externe si furnizeaza rapoarte relevante si feedback la cereri;
- Se asigura ca toate procedurile cu furnizorul sunt actualizate in mod constant, tinand cont atat de procedurile de careline, dar si de cele digitale; Identifica si construieste relatiile cu factorii de decizie si persoanele relevante din cadrul organizatiei, pentru a permite un flux de informatii constant si corect, cat si solutionarea eventualelor provocari
Ce cautam?
- Experienta anterioara in Salesforce
- Experienta in gestionarea bugetelor si a rapoartelor; experienta de management de proiecte
- Capacitatea de a gestiona mai multe activitati si de a lucra independent; initiativa puternica si capacitate de luare a deciziilor; atentie la detalii; abilitati excelente de comunicare scrisa si orala; rezistent, flexibil si increzator pentru a lucra intr-un mediu dinamic; dorinta de a invata, proactivitatea si rezilienta; abilitati de construire si gestionare a relatiilor atat interne, cat si externe; abilitati de prezentare
- Fluent in limba romana si in limba engleza
- Aptitudini de nivel bun pentru PC: Microsoft Office Suite
- Diploma universitara
Ce iti oferim?
- Bonus anual de performanta competitiv (in functie de eligibilitate)
- Gama noastra de beneficii variaza in functie de tara si include diverse planuri de sanatate, initiative pentru echilibrul dintre viata profesionala si cea privata, sprijin pentru transport si un plan de vacanta flexibil cu stimulente suplimentare
- Parcursul tau profesional alaturi de noi nu are limite, poti sa te dezvolti in functie de aspiratiile tale. Alaturi de noi la BAT vei deveni parte dintr-un mediu care sustine dezvoltarea profesionala in interiorul companiei, unde progresul carierei tale nu este doar o declaratie - este o realitate pe care suntem dornici sa o construim impreuna. Profita de oportunitate si planifica-ti dezvoltarea; Urmatorul capitol incepe aici.
- Vei avea acces la platforme de invatare online si programe personalizate de crestere pentru a- ti dezvolta abilitatile de lider
- Prioritizam inovarea continua intr-un mediu aflat in permanenta transformare, pentru a ne pregati pentru schimbarile continue
DE CE SA TE ALATURI BAT?
Suntem una dintre putinele companii certificate ca Global Top Employer de catre Top Employers Institute - pentru oferirea unor conditii excelente angajatilor.
Colaborarea, incluziunea si parteneriatul stau la baza a tot ceea ce facem aici la BAT. Ne dorim ca fiecarei persoana sa prospere, indiferent de gen, orientare, statut matrimonial sau de parteneriat civil, schimbare de gen, rasa, religie sau credinta, culoare, nationalitate, origine etnica sau nationalitate, dizabilitate, varsta, abilitati, experienta, educatie, mediu socio-economic si profesional, statut de veteran, perspective si stiluri de gandire. Stim ca incurajarea talentelor din toate mediile este ceea ce ne face mai puternici si mai bine pregatiti pentru a ne indeplini misiunea.
Vedem pauzele de cariera ca oportunitati, nu ca obstacole. Prin programul Global Returners, sprijinim profesionistii care doresc sa-si reia cariera dupa o absenta prelungita din campul muncii (de exemplu, timpul dedicat ingrijirii familiei, concediu parental, serviciu militar, an sabatic si / sau inceperea unei afaceri proprii).
Vino alaturi de noi si descopera ce este posibil pentru tine la BAT. Afla mai multe despre cultura noastra organizationala, premiile si certificarile obtinute ca angajator aici.
Daca aveti nevoie de ajustari sau adaptari pentru a va ajuta sa obtineti cele mai bune rezultate in timpul procesului de recrutare, sunteti incurajati sa ne anuntati. Ne angajam pe deplin sa va sprijinim facand aranjamentele adecvate pentru a va demonstra intregul potential
Please read the Personal Data Processing Policy, BAT Romania >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Brand Specialist, Account Management - German, Strategic Account Services BUCURESTI, | |
Senior Brand Specialist, Account Management - German BUCURESTI, | |
Brand Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (54) |
Raporteaza eroarea la