Specialist Achizitii si Procesare Facturi
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
-Studii superioare absolvite in contabilitate/economie;
-Experienta de minimum 1-2 ani in departementul de achizitii sau contabilitate;
-Cunoasterea unui sistem ERP ;
-Abilitati bune de utilizare a Pachetului Microsoft Office ;
-Cunosterea limbii engleze la un nivel mediu;
-Abilitati excelente de comunicare si colaborare ;
-Atentie la detalii si capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan ;
-Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a respecta termenele limita.
Responsabilitati
-Crearea si procesarea comenzilor de achizitie in sistemul ERP al companiei;
-Verificarea informatiilor din PO-uri pentru acuratetea datelor si conformitatea cu politicile interne;
-Comunicarea cu departamentele interne si cu furnizorii pentru clarificari sau actualizari legate de PO-uri;
-Inregistrarea receptiilor de bunuri si servicii in sistemul ERP;
-Obtinerea confirmarii de la fiecare responsabil de buget ca bunurile si serviciile receptionate corespund PO-urilor initiale ;
-Rezolvarea discrepantelor intre PO-uri si GR-uri prin colaborare cu departamentele relevante si furnizorii ;
-Verificarea si validarea facturilor primite de la furnizori ;
-Asocierea facturilor cu PO-urile si GR-urile corespunzatoare;
-Monitorizarea termenelor de valabilitate ale contractelor si coordonarea reinnoirii acestora;
-Mentinerea unei baze de date precise si actualizate a tuturor contractelor active;
-Participarea la negocieri de preturi si termeni de livrare ;
-Monitorizarea stocurilor si plasarea comenzilor pentru a asigura disponibilitatea produselor.;
-Generarea de rapoarte periodice privind activitatea de achizitii si statusul PO-urilor/GR-urilor/facturilor.
Alte informatii
-Salariu atractiv;
-Tichete de masa de 40 lei/zi lucrata;
-Prima de Paste si Craciu;
-Decontare transport;
-Bonus anual de performanta;
-Abonament lunar servicii medicale prin Regina Maria;
-Pensie pilon III;
-Program de lucru hibrid.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Decontarea transportului
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist achizitii BUCURESTI, Job national | |
Operatori Facturi Furnizori Hybrid | |
Finance and Accounting Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (152) |
Raporteaza eroarea la