Customer Support with IT

Angajator: Trenkwalder Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Constanta
  • Sibiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2024
    Remote work: Remote
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Unde ne găsești:

    Sediul nostru din București:
    Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705

    Cerinte


    Ești vorbitor de italiană și pasionat de tehnologie? Hai în echipa noastră!
    Suntem în căutare de colegi entuziasmați, gata să facă o diferență în viața clienților noștri! Îți place să rezolvi probleme, să comunici cu oameni din toată lumea și să te implici în procese inovatoare? Dacă ai răspuns „da”, te vrem alături de noi!

    Ce căutăm la tine:
    • Italiană – nivel avansat și Engleză – nivel mediu;
    • Dorință de a învăța și de a evolua în domeniul tehnic;
    • Abilități de comunicare, empatie și deschidere;
    • Atitudine de echipă și flexibilitate;
    • Experiența în customer service e un plus.

    Responsabilitati

    • Asiști clienți (prin email și telefon) cu probleme tehnice simple – resetare parolă, conectivitate, opțiuni de e-mail și multe altele;
    • Conectezi de la distanță la calculatorul clientului pentru a-i ajuta cu soluții rapide și eficiente;
    • Documentezi totul în sistemul de ticketing pentru a îmbunătăți procesele pe viitor;
    • Găsești soluții pentru problemele de hardware, software și rețea;
    • Oferi suport complet și informații clare pentru fiecare client.

    Alte informatii

    Program:
    Avem ture flexibile, 24/7, deci tu alegi când ești gata să salvezi ziua (sau noaptea)!
    Se lucrează remote

    Ce îți oferim noi:
    • Salariu NET: 3500 RON;
    • Bonus de limbă: 1800 RON;
    • Asigurare medicală privată – Regina Maria, că sănătatea e importantă!
    • Pachet Benefit (tichete de masă, vouchere cadou, bonuri de vacanță);
    • 7 card;
    • Training-uri și certificări IT pentru a te ajuta să te dezvolți în domeniu;
    • La fiecare două luni lucrate, primești un bonus de o zi de concediu – ajungi la 27 de zile libere pe an! Sună bine, nu?

    Ai timp până pe 30.11.2024 să îți rezervi locul în echipă!
    Aplică acum și hai să faci parte dintr-o echipă grozavă! Pentru mai multe detalii, scrie-ne un email sau sună-ne la 0758.057.957 – suntem aici să răspundem la toate curiozitățile tale! 😊


    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
    • Program de lucru flexibil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Sibiu,

    Vezi job-uri similare (33)