ANALIST SERVICII CLIENT
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
Nivel studii: superioare (profil economic);
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a SAP - modulele Billing, FI-CA, SD și BW constituie un avantaj;
Cunoașterea legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația fiscală;
Competențe de utilizare a Microsoft Office și Google Suite;
Limba engleză: nivel B1 intermediar;
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, spirit analitic, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.
Responsabilitati
Gestionarea operațiunilor privind facturarea serviciilor de utilități și penalități aferente;
Gestionarea operațiunilor privind facturarea prestațiilor diverse: servicii, chirii, vânzări de bunuri;
Gestionarea activității de regularizare facturi;
Pregătirea fișierelor pentru tipărirea și transmiterea facturilor către clienți;
Întocmirea fișelor cont client și formularea răspunsurilor la solicitările clienților privind facturarea;
Centralizării veniturilor și urmărirea indicatorilor de performanță clienți;
Analizarea informațiilor financiar-contabile și participarea la întocmirea raportărilor financiar-contabile periodice sau a raportărilor către management;
Asigurarea suportului pe perioada desfășurării auditului.
Alte informatii
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichet cadou de sărbătorile de iarnă, pentru copiii minori ai angajaților;
Prime și bonusuri: primă de performanță anuală, primă de vacanță, primă de pensionare;
Decontare transport;
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște, 20 iulie, 24 și 31 decembrie);
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
Asigurare privată de sănătate;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București (program hibrid)
Programul de lucru: 08:00 - 16:00, luni - vineri
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Vanzari Profi Aplica fara CV | |
Client Advisor with Czech (Remote job) Remote | |
Analist Vanzari (junior) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (89) |
Raporteaza eroarea la