Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (90)

SPECIALIST CONTABILITATE CLIENTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST CONTABILITATE CLIENTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi?
    Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.

    Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect

    Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.

    Cerinte

    Nivel studii: superioare (profil economic);
    Nivel experiență: 1-3 ani;
    Competențe de utilizare a SAP - modulele Billing, FI-CA, SD și BW constituie un avantaj;
    Cunoașterea legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația fiscală;
    Competențe de utilizare a Microsoft Office și Google Suite;
    Limba engleză: nivel B1 intermediar;
    Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, spirit analitic, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.

    Responsabilitati

    Gestionarea operațiunilor privind facturarea serviciilor de utilități și penalități aferente;
    Gestionarea operațiunilor privind facturarea prestațiilor diverse: servicii, chirii, vânzări de bunuri;
    Gestionarea activității de regularizare facturi;
    Pregătirea fișierelor pentru tipărirea și transmiterea facturilor către clienți;
    Întocmirea fișelor cont client și formularea răspunsurilor la solicitările clienților privind facturarea;
    Centralizarea veniturilor și urmărirea indicatorilor de performanță clienți;
    Analizarea informațiilor financiar-contabile și participarea la întocmirea raportărilor financiar-contabile periodice sau a raportărilor către management;
    Asigurarea suportului pe perioada desfășurării auditului.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichet cadou de sărbătorile de iarnă, pentru copiii minori ai angajaților;
    Prime și bonusuri: primă de performanță anuală, primă de vacanță, primă de pensionare;
    Decontare transport;
    Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște, 20 iulie, 24 și 31 decembrie);
    Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
    Asigurare privată de sănătate;
    Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
    Abonament gratuit la biblioteca Bookster.


    Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București (program hibrid)
    Programul de lucru: 08:00 - 16:00, luni - vineri

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>