Contabil

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Studii medii sau superioare;
    Permis auto cât. B;
    Limba engleză nivel mediu;
    Experiență în contabilitate primară și gestionarea unei baze de date;
    Constituie avantaj cunoașterea sistemelor de operare ERP (Pluriva);
    Atenție la detalii, la cifre, eficientă în îndeplinirea sarcinilor;
    Abilități utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook);
    Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și lucru în echipa;
    Amabilitate, seriozitate, profesionalism.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități:

    -operarea facturilor primite/emise și înregistrarea pe centre de cost și încadrarea corectă în linia de buget în sistemul ERP;

    -operarea documentelor contabile (delegații, deconturi, dispoziții de plata, registru de casă angajați, etc);

    -operarea și analiză încasărilor și plăților prin banca sau casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unității;

    -suport pentru centralizare inventare;

    -suport department HR, SSM și Administrativ;

    -întocmește situații necesare conducerii firmei pentru diverse analize;

    -participa activ în analiză diferitelor situații (monitorizarea, interpretarea datelor, etc);

    -asigura actualizarea bazei de date în program;

    -alte atribuții menționate în fișa postului.

    Alte informatii

    Program de L-V, intervalul 9:00-17:30.

    Oferim:
    -salariu personalizat în funcție de experiență și skill-uri;
    -contract pe perioada nedeterminată;
    -tichete de masă de 30 RON/zi;
    -al13-lea salariu;
    -mediu de lucru prielnic dezvoltării profesionale.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)