
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Contract Administrative
Aplica fara CV
|
![]() |
Administrative Assistant
Aplica fara CV
|
![]() |
Functionar economic si comercial – Pantelimon
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 33 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Functionar Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17-02-2025 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
-Studii medii sau superioare (preferabil în domeniul economic sau administrativ).
-Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj.
-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.
-Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, in special Excel și Word).
-Atitudine proactivă, capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
-Abilități de comunicare și relaționare interumană.
Funcționarul Administrativ se ocupă în principal cu:
- Asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operaționale (organizare lucrări de amenajare, aprovizionare, urmărirea derulării contractelor de întreținere, raportări diverse, asistență administrativă angajaților);
- Asigură suportul administrativ pentru celelalte departamente;
- Furnizarea suportului tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidență documente, alte servicii logistice);
- Administrarea bunurilor din gestiune (evidență stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea întreținerii obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe repartizate);
- Asigurarea comunicării cu alte organizații (curierat, relația cu furnizorii și alte instituții, organizare de acțiuni de protocol). - Se ocupă de semnarea documentelor cu angajații pentru HR și SSM .
Oferim:
-salariu personalizat în funcție de experiență și skill-uri;
-tichete de masă 30 lei/zi lucrată;
-al 13-lea salariu;
-contract perioada nedeterminată.
Program: 09:00-17:30
Sediu: Voluntari (oferim mașină de lucru/departament - in departamentul acesta beneficiază 2 persoane de aceeași mașină).
4000 - 5000RON