Technical Team leader with German- Bucharest

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    • Proven experience as a technical Help Desk team leader.
    • A university degree is mandatory for the role.
    • The ability to build a cohesive team and to manage people effectively. This includes the ability to coach and develop the team.
    • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience.
    • Customer-service oriented with a problem-solving attitude.
    • Experience with installing/troubleshooting Telecommunications equipment (routers, network switches, firewalls, etc.)
    • Excellent written and verbal communications skills.
    • Team management skills.


    Responsabilitati

    • Build and run the Help Desk operation.
    • Managing all day to day the Help Desk activities and evaluate productivity & performance
    • Serving as the first point of contact for customers seeking technical assistance.
    • Monitor all incidents and ensure timely resolution or where that is not possible immediate escalation to the next level of support.
    • Develop practice for periodic reports for management with recommendations and trends.
    • Recruit, train, and support Help Desk technical representatives.
    • Take calls from clients and respond to their emails.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (517)