Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Cluj Napoca, Timisoara,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (122)

Manager Clientela Mass Market Portofoliu G - Agentia Rovinari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela Mass Market Portofoliu G - Agentia Rovinari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Motru
  • Targu Jiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Profil:



    Orientare spre client
    Comunicare
    Abilitati de vanzare si persuasiune
    Cooperare, lucru in echipa
    Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ
    Organizare
    Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
    Orientare spre rezultat

    Studii si Experienta:

    Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
    Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT
    Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
    Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
    Consiliaza clientii din portofoliu ;
    Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client;
    Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are;
    Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
    Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
    Actualizeaza fisele clientilor;
    Redacteaza rapoarte de activitate;
    Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale privind numarul si gradul de echipare a clientilor din portofoliile alocate;
    Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
    Transmite catre conducere raportari periodice pentru vanzarile din cadrul campaniilor nationale si locale;
    Pregateste si analizeaza dosarele de credit;
    Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
    Contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza debite;
    Cauta si atrage noi clienti;
    Aplica politica comerciala a bancii;
    Obtine certificarea obligatorie MIFID

    Alte informatii

    BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea. Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil.

    BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala.