Director fabrica - inginerie
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Cerinte:
• Studii superioare in Inginerie, Economie sau Management;
• Minim 5 ani experiență într-un post similar;
• Cunoștințele tehnice reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe bune despre principiile de business si management (bugetare, planificare, alocare resurse, motivare si dezvoltare angajati);
• Experiență în raportarea cu privire la indicatorii cheie de producție;
• Vorbitor fluent de limba engleza;
• Permis de conducere categoria B.
Profil candidat:
• Viziune si gandire strategica;
• Abilități de planificare, organizare si coordonare a intregii activitati in fabrica;
• Abilități de luare a deciziilor și o abordare orientata spre rezultate;
• Atenție la detalii pentru a garanta un nivel ridicat de calitate;
• Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre satisfactia clientilor;
• Orientare catre oameni si abilitati de gestionare eficienta a conflictelor.
Responsabilitati
Responsabilități:
• Asigura profitabilitatea business-ului, identificand noi oportunitati de afaceri;
• Elaborarea și implementarea strategiilor pentru atingerea obiectivelor de business;
• Implementarea standardelor de producție și menținerea conformității cu reglementările;
• Elaborarea și incadrarea in bugetul alocat a operațiunile de producție;
• Supravegherea proceselor de producție pentru a asigura calitate și eficiența;
• Implementarea și menținerea standardelor de control al calității;
• Monitorizarea și gestionarea stocurilor de materiale și produse finite;
• Implementarea și menținerea standardelor de sănătate și siguranță la locul de muncă;
• Dezvoltarea si implementarea politicilor de resurse umane;
• Implementarea de noi tehnologii și procese pentru a îmbunătăți eficiența și calitatea producției.
Alte informatii
Pachet motivational:
• Oportunitatea de a lucra intr-o companie orientata catre mediu, performanta și inovatie.
• Salariu motivant;
• Beneficii asociate unui post de conducere;
• Prime pentru diverse evenimente;
• Bonusuri legate de performanță;
• Pachet de relocare sau decontare transport;
• Tichete de masa.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer Service Echipamente Laborator zona Moldova Iasi, Suceava, Vaslui, | |
INGINER CONSTRUCTII DEPARTAMENT TEHNIC SI DECONTARI Iasi, | |
SPECIALIST IN SANATATEA SI SECURITATEA MUNCII Iasi, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la