Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (25)

HR Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile HR Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Competente:

    • Cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane;
    • Abilitatea de comunicare și relaționare cu persoane diverse;
    • Gândire strategică și abilitați de a pune in practica obiectivele organizației;
    • Experiență anterioară în lucrul cu date și indicatori;
    • Cunoștințe avansate în legislația muncii și de salarizare;
    • Cunoștințe de limbă engleză (scris și vorbit).


    Nivel calificare / Educație:
    • Ani experiența: minim 5 ani experiența într-o poziție similară;
    • Studii superioare în domenii precum Psihologie, Economic, Marketing sau domenii conexe;


    Cunoștințe:

    • Abilități de comunicare;
    • Cunoștințele și experiența HR;
    • Pro-activitate;
    • Coaching Skills;
    • Caracteristicile interculturale și cunoașterea limbilor străine;
    • Gândirea analitică.
    • Empatie


    Cunoștințe:
    - Limba Romana - Fluent (scris, vorbit), Engleza - Fluent (scris, vorbit), alte limbi străine;

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    • Dezvolta și implementează strategiile de HR pentru a răspunde cerințelor imediate și pe termen lung în materie de personal;
    • Identifică nevoile de formare, planifica și, uneori, organizează cursuri de formare, inclusiv instruirea personalului nou;
    • Monitorizează performanța angajaților și dezvoltarea programelor de management al performanței;
    • Acordă asistență în planificarea, organizarea și administrarea exercițiului anual de evaluare a performanței și de promovare;
    • Gestionează și monitorizează bugetul HR și costurile asociate cu angajarea, compensarea și dezvoltarea salariaților;
    • Monitorizează tendințele de pe piața muncii și a legislației de HR, dezvoltând politicile aferente;
    • Colectează și analizează datele legate de HR în vederea optimizării activităților;
    • Colaborează strâns cu toate departamentele companiei și angajații;
    • Respectă toate prevederile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    • Raportează activitatea desfășurată în software-urile specifice de raportare a activității;
    • Concepe si promovează anunțurile de recrutare in baza solicitărilor formulate de șefii de departamente;
    • Coordonează si monitorizează procesul de recrutare;
    • Administrează si actualizează baza de date cu candidați;
    • Gestionează comunicarea in interiorul organizației cu scopul de a crea si menține legătura dintre angajator si angajați;
    • Îndrumă și sprijină personalul și cadrele de conducere în chestiuni legate de resurse umane;
    • Efectuează revizuiri salariale și gestionează documentele de personal;
    • Supervizează procesul de payroll;
    • Desfășoară o serie de sarcini administrative în domeniul resurselor umane (inclusiv îndosarierea, arhivarea, înregistrarea de documente, întreținerea bazelor de date etc.);
    • Coordonează activitățile legate de sănătatea și starea de bine a personalului la locul de muncă, cum ar fi: ergonomie, vaccinări sezoniere, campanii de promovare a sănătății;
    • Gestionează modalitățile de organizare și administrare a examenelor medicale anuale și anterioare angajării;
    • Cooperează cu furnizorii externi de servicii în domeniul sănătății și stării de bine a personalului.

    Alte informatii

    Locatie: Bucuresti, zona Grozavesti