Sales & Business Developer – Proiecte
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Educație și experiență
• Studii superioare tehnice;
• Experiență în vânzări 3-5 ani, avantaj în același domeniu sau asemanator
• Alte cerințe
• Cunoștințe suita Office (cu accent pe Excel, Word și PowerPoint)
• Experiență CRM – avantaj
• Limbă Engleză – Mediu-Avansat
• Permis auto
• Personalitate
• Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
• Atitudine pozitivă, casual, creativitate (să caute soluții noi pentru a-și atinge obiectivele, în completare la metodele convenționale/standard)
• Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate.
• Organizare, planificare
• Energie, entuziasm, pasiune
Responsabilitati
Misiunea principală: extinderea portofoliului de clienți, identificare și atragere de noi clienți.
• Identificarea de canale noi de promovare și vânzare a produselor, abordarea telefonica/vizitarea directă a clienților;
• Extinderea portofoliului de clienți: identificare si atragere de noi clienți, preponderent B2B: firme de constructii, developer in domeniul residential, birouri, hale, hoteluri, spitale, etc.
• Promovează produsele - usi de interior, de intrare, de garaj, metalice si a solutiilor ce pot fi oferite cu aceste produse.
• Jobul presupune muncă de teren
• Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții/potentialii client (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)
• Furnizarea de informații despre produse;
• Este responsabil cu prezentarea și negocierea contractelor cu clienții. Follow-up pentru contactele și sales leads ;
• Menținerea relației cu clienții existenți si identificarea de noi oportunități de colaborare;
• Asigură consilierea clienților pre si post-vânzare;
• Participarea la evenimente și târguri de profil;
Alte informatii
Locatie: Bucuresti, zona de Nord a capitalei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Telesales Agent Hybrid | |
BUSINESS DEVELOPER – Servicii de proiectare BUCURESTI, | |
Business Analyst Sales Excellence BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (219) |
Raporteaza eroarea la