Controlling and Reporting Specialist – IFRS Banking System

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Educaţie / Formarea ulterioară: Studii superioare de specialitate
    - Experienţă de lucru: Experienţă pe un post similar in companii financiar bancare
    - Cunoştinţe specifice: Cunoştiinţe avansate de contabilitate
    - Cunoştinţe avansate de limbă engleză
    - Bune cunoştinţe de operare calculator
    - Aptitudini de comunicare orala si scrisa
    - Orientare catre client si spirit organizatoric
    - Abilitatea de a-si planifica independent activitatea
    - Abilitatea de a lucra in echipa, cat si independent
    - Abordare profesionala a activitatilor de serviciu
    - Abilitati de respectare a termenelor

    Responsabilitati

    - Verifica si autorizeaza operatiunile contabile privind activitatea financiar-contabilă a companiei
    - Verifica efectuarea cronologica a înregistrarilor operaţiunilor patrimoniale în contabilitate;
    - Asigură efectuarea la timp şi corecta a înregistrărilor în contabilitatea financiară respectând regularitatea fenomenelor economice privind: operaţiunile de capital, imobilizări corporale şi necorporale, a terţilor şi operaţiunilor de trezorerie, a cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor din exploatare, financiare, exceptionale etc.;
    - Verifica inscrierea tuturor elementelor de activ şi pasiv din patrimoniul unităţii în Registrul de Inventar care are ca scop principal stabilirea situaţiei reale a patrimoniului;
    - Verifca registrele contabile (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Fiscal etc.) să fie completate la zi în strictă concordanţă cu destinaţia acestora, astfel încât să permită identificarea şi controlul operaţiunilor patrimoniale efectuate;
    - Răspunde de prelucrarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială, a informaţiilor cu privire la relaţiile cu actionarii, clienţii, furnizorii şi băncile, bugetul statului;
    - Verifica evidenţa contabilă asupra mijloacelor fixe şi cheltuielilor pentru investitii, avansurile plătite, cheltuielile efective aferente lucrărilor de investiţii în curs şi a celor terminate;
    Asigură virarea obligaţiilor către bugetul statului;
    - Verifica efectuarea platilor tuturor obligaţiilor ce revin companiei în cadrul activităţii economice şi financiare către bugetul de stat (TVA, taxe, impozite fiscale, etc);
    - Verificarea lunară a balanţei de verificare;
    - Intocmeste rapoartele financiare solicitate de catre autoritati: BNR/MFP si organele de control, conform legislatiei in vigoare;
    Intocmeste declaraţiile lunare privind impozitele şi taxele si viramentele de plata privind aceste taxe catre bugetul statului;
    - Verifica si autorizeaza ordinele de plata si operatiunile bancare efectuate prin conturile bancare ale companiei;
    - Verifica reconcilierea intre contabilitate si operational;
    - Participă la şedinţe şi proiecte noi din cadrul departamentului sau companiei;
    - Răspunde de indeplinirea corecta, la timp si in bune conditii a atributiilor pe care le are, precum si a celorlalte sarcini atribuite de superiorul ierarhic;
    - Răspunde de cunoaşterea şi aplicarea corectă a procedurilor şi reglementarilor interne, in general, si a celor specifice activitatii sale, precum si de respectarea normelor legale in vigoare;
    - Răspunde de corecta întreţinere şi folosire a mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar aparţinând companiei., aflate în dotare şi/sau utilizate în mod direct;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (253)