Customer Support Specialist – statii de incarcare masini electrice
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Ce așteptări avem de la tine?
Comunici cu impact și cu ușurință, atât în scris cât și la telefon;
Te pasionează tehnologia și o înțelegi la un nivel tehnic mediu;
Îți dorești să faci lucrurile cât mai bine și găsești mijloace să îmbunătățești procesul de lucru;
Ești o persoană organizată, deschisă la feedback și un bun team player;
Vrei să lucrezi într-o piață dinamică și cu mult potențial, astfel încât să crești odată cu aceasta;
Responsabilitati
Care vor fi responsabilitatile tale?
Să administrezi și monitorizezi rețeaua de stații de încărcare din platforma noastră, să identifici problemele existente și să inițiezi procesul de rezolvare aferent situației;
Să oferi asistență tehnică și suport pentru serviciile noastre prin furnizarea de soluții eficiente și profesionale la întrebările și problemele clienților sau partenerilor, legate de utilizarea acestora, prin telefon și email;
Să menții o comunicare clară și eficientă, atât telefonic cât și prin email, cu clienții și partenerii pentru a înțelege nevoile și problemele lor, oferind răspunsuri prompte și precise;
Să cunoști aplicațiile noastre și să poți acorda suport clienților și training partenerilor pentru utilizarea acestora;
Să deschizi și să gestionezi sesizările venite din partea clienților sau partenerilor cu ajutorul unui sistem de ticketing;
Să lucrezi în strânsă colaborare cu celelalte departamente pentru a rezolva problemele apărute;
Să creezi sau să optimizezi procesele actuale și să asiști la implementarea acestora;
Să realizezi follow-up pentru a asigura satisfacția clienților sau partenerilor și pentru a colecta feedback-ul necesar îmbunătățirii continue a serviciilor.
Alte informatii
In plus fata de salariu, avem și câteva beneficii electrice:
25 de zile de concediu;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Short Friday – o dată pe lună, weekendul vine mai repede;
Abonament Bookster;
Abonament servicii medicale privat;
Colegi motivați si prietenoși, de la care înveți ceva nou in fiecare zi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Management Specialist – Customer Success 5000 - 5500 RON NET / luna | |
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (131) |
Raporteaza eroarea la