Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer service echipamente de tipar offset BUCURESTI, | |
Inginer service aparatura stomatologica – Bucuresti BUCURESTI, | |
Inginer Service Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (154) |
Inginer service echipamente de tipar offset
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Inginer service echipamente de tipar offset active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Cerințe:
Absolvent de studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică sau a unei facultăți cu profil similar)
Bune abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor de natură tehnică
Experiență anterioară în repararea echipamentelor de tipar offset sau similare minim 3 ani
Bună înțelegere a procesului tehnologic tipografic, funcționarea echipamentelor tipografice, rolul și modul de funcționare a diferitelor subansambluri
Bună înțelegere a sistemelor mecanice, electronice și a automatizărilor echipamentelor de tipar
Limba engleză nivel mediu/avansat (terminologie tehnică)
Cunoștințe operare PC
Permis conducere categoria B
Disponibilitate pentru deplasări frecvente la clienți și la cursuri de specializare (în țară și în străinătate)
Capacitatea de a asimila cunoștințe noi
Persoană organizată cu foarte bune abilități de comunicare
Spirit de echipă, dinamic, tehnic, optimist, orientat către client
Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă
Responsabilitati
Responsabilități:
Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură tehnică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
Urmărirea respectării procedurilor de mentenanță și bune practici pentru echipamentele aflate în portofoliu
Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor
Participarea la training-uri de specializare
Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
Alte informatii
Beneficii:
Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii solide, dinamice, lider național în domeniul său de activitate
Mediu de lucru prietenos, colaborativ, propice inovării și dezvoltării profesionale
Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată
Pachet salarial atractiv, corelat cu studiile, certificările deținute și experiența acumulată
Tichete de masă în valoare de 40 lei / zi lucrată
Primă de Paște și de Crăciun
Diverse prime acordate cu ocazia unor evenimente speciale din viața angajatului
Bonusuri de performanță la final de an
Abonament la clinică medicală privată
Instrumente de lucru:
Autoturism de serviciu, laptop, telefon, scule, echipament de protecție
Cazare și diurnă pentru deplasări
Program de lucru de luni până vineri în intervalul 09:00 – 17:30
Evaluare anuală a activității și performanțelor individuale
Raporteaza eroarea la