Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global Mobility Services Partner BUCURESTI, | |
Junior Recruitment Consultant Aplica fara CV | |
Referent de Specialitate Resurse Umane - Sibiu Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (87) |
HR Specialist – Administrare si Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile HR Specialist – Administrare si Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Descrierea postului:
Cautam un HR Specialist – Administrare si Salarizare care sa se alature echipei noastre si sa preia responsabilitatea proceselor administrative si de salarizare. Vei gestiona documentele de personal, vei centraliza pontajele, te vei asigura ca statele de plata sunt corecte si vei colabora cu autoritatile relevante.
Cerinte:
Studii superioare in domeniul economic, juridic sau resurse umane;
Experienta de minimum 2 ani in administrare de personal si salarizare;
Cunostinte solide de legislatie a muncii si experienta in utilizarea Revisal;
Abilitati avansate de utilizare a Excel si experienta cu software-uri de salarizare;
Atentie la detalii, organizare si respectarea termenelor limita.
Responsabilitati
Intocmirea documentelor de angajare si gestionarea dosarelor de personal;
Actualizarea si raportarea datelor in Revisal;
Centralizarea pontajelor si pregatirea datelor pentru calculul salariilor;
Verificarea si transmiterea statelor de plata;
Aplicarea corecta a legislatiei muncii in activitatile administrative;
Generarea rapoartelor necesare si colaborarea cu autoritatile.
Alte informatii
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv;
Oportunitati de dezvoltare profesionala;
Un mediu de lucru stabil, colegial si bine organizat.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la