Contabil

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    -Studii superioare finalizare in domeniul financiar-contabil;
    -Experienta de minimum 2 ani in contabilitate ;
    -Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu ;
    -Cunoasterea Pachetului Microsoft Office si un ERP ;
    -Cunostinte legislatie in vigoare privind domeniul financiar-contabil si fiscal;
    -Cunostinte administrare personal si salarizare ;
    -Persoana organizata, atenta la detalii, proactiva, capacitate de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    -Inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor financiar-contabile ;
    -Verificarea corectitudinii documentelor primare și /sau a evidențelor contabile conform ︁legislatiei in vigoare;
    -Verificarea balantei contabile lunare ;
    -Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la autoritatile statului ;
    -Intocmirea de alte situatii analitice la cererea contabilului senior ;
    -Gestionarea procesului de salarizare si a documentelor aferente administrarii de personal ;
    -Realizarea calculului salarial si cel al contributiilor salariale ;
    -Generarea declaratiei 112.

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    -Bonus anual de performanta;
    -Prime de sarbatori;
    -Asigurare privata la Regina Maria;
    -Un mediu de lucru foarte placut, intr-o locatie excelenta;
    -Cresteri salariale si avansare ierarhica;
    -Program flexibil;
    -Contract pe perioada nedeterminata.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (46)