Specialist Achizitii

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Angajam Specialist Achizitii pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanți operatori integrați de energie electrică și gaze din lume, precum și unul dintre cei mai importanți producători de energie verde, pentru minimum 3 luni.

    Te invitam sa aplici daca indeplinesti urmatoarele criterii:
    - Studii universitare absolvite in domeniul mecanic sau electric;
    - Experienta de minimum 2 ani in activitati de aprovizionare;
    - Experienta in structurarea si negocierea contractelor;
    - Cunosterea limbii engleze la un nivel avansat;
    - Abilitati avansate de negociere si comunicare;
    - Abilitati de interactiune cu mari companii EPC, contractori si furnizori;
    - Compente analitice pentru colectarea si interpretarea datelor financiare;
    - Abilitati de a construi relatii de incredere cu managerii locali;
    - Gandire critica si abordare proactiva in rezolvarea problemelor.

    Responsabilitati

    - Desfasurarea activitatilor de aprovizionare, asigurand furnizarea produselor si serviciilor esentiale pentru operatiunile companiei;
    - Colaborarea cu departamentele solicitante pentru a intelege cerintele acestora si a propune strategii de achizitii si contractare adecvate;
    - Negocierea celor mai bune preturi si conditii, prin analiza pietei si a concurentei, pentru a indeplini cerintele clientilor privind calitatea, termenele si bugetele alocate;
    - Implementarea strategiilor de aprovizionare aprobate si negocierea cu furnizorii pentru a satisface cerintele de calitate, executie si productivitate ale companiei, inclusiv identificarea furnizorilor si definirea serviciilor necesare;
    - Realizarea planurilor anuale de achizitii, conform obiectivelor strategice ale companiei;
    - Gestionarea riscurilor asociate contractelor si acordurilor de aprovizionare;
    - Managementul relatiilor cu furnizorii si asigurarea platilor la timp pentru a mentine continuitatea serviciilor;
    - Administrarea procesului de licitatii, tenderuri si acte aditionale, asigurand conformitatea cu cerintele legale si comerciale, precum si respectarea termenelor si conditiilor agreate;
    - Dezvoltarea de parteneriate eficiente cu departamentele Financiar, Tehnic, Inginerie, Constructii, Operatiuni si Mentenanta, pentru a raspunde corespunzator nevoilor acestora in domeniul achizitiilor.

    Alte informatii

    - Pachet salarial atractiv;
    - Al 13-lea salariu;
    - Abonament medical;
    - Decont partial al biletelor de vacanta;
    - Zile libere suplimentare;
    - Oferte speciale de la colaboratori;
    - Program de recomandare a angajatilor;
    - Acces la platforma Bookster;
    - Program de lucru hibrid.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Al 13-lea salariu
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Short Fridays
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    6000 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (36)