Economist - Iulius Town Timisoara
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
Cerințe:
✔ Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
✔ Experiență relevantă pe un post similar;
✔ Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală (calculul profitului impozabil, reglementări privind TVA, impozite locale, veniturile nerezidenților);
✔ Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel;
✔ Abilități de comunicare, relaționare, organizare și prioritizare
Responsabilitati
Responsabilitati:
✔ Monitorizează / ține evidența contabilă;
✔ Completează / înregistrează documentele financiar-contabile ale societății conform reglementărilor contabile și fiscale aplicabile, procedurilor specifice societății (facturi de livrare, facturi privind achiziții de bunuri și servicii, operațiuni de casă și bancă);
✔ Monitorizează vectorul fiscal al societății, întocmește declarații fiscale, analizează tranazacțiile economice ale societății și furnizează soluții în concordanță cu legislația contabilă și fiscală aplicabilă);
✔ Elaborează situații la solicitarea managementului, în baza informațiilor din evidența contabilă;
✔ Organizează și monitorizează lucrări premergătoare întocmirii situațiilor financiare anuale (inventariere, confirmări de solduri pe parteneri), întocmește situații financiare;
✔ Efectuează plăți, acordă suport departamentelor conexe pentru întocmirea bugetelor anuale;
Alte informatii
Beneficii:
✔ un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
✔ salariu fix + bonusuri și prime;
✔ tichete de masă (30lei/zi), abonament servicii medicale privat, card parcare, card partener reduceri, abonament sala sport.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tax Process Expert-Vertex Timisoara, | |
Expert with focus on Indirect Tax B2R Timisoara, | |
Expert with focus on Indirect Tax Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la