
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Junior Auditor | Timisoara Office @ Deloitte
Aplica fara CV
|
![]() |
Sesiune gratuita de consiliere in cariera - Reconversia Profesionala. 24-25 octombrie, Centrul Regional de Afaceri din Timisoara
Aplica fara CV
|
![]() |
Senior Accountant @ Nokia
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 30 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Economist - Iulius Town Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27-07-2025 |
Remote work: | On-site |
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerințe:
✔ Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
✔ Experiență relevantă pe un post similar;
✔ Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală (calculul profitului impozabil, reglementări privind TVA, impozite locale, veniturile nerezidenților);
✔ Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel;
✔ Abilități de comunicare, relaționare, organizare și prioritizare
Responsabilitati:
✔ Monitorizează / ține evidența contabilă;
✔ Completează / înregistrează documentele financiar-contabile ale societății conform reglementărilor contabile și fiscale aplicabile, procedurilor specifice societății (facturi de livrare, facturi privind achiziții de bunuri și servicii, operațiuni de casă și bancă);
✔ Monitorizează vectorul fiscal al societății, întocmește declarații fiscale, analizează tranazacțiile economice ale societății și furnizează soluții în concordanță cu legislația contabilă și fiscală aplicabilă);
✔ Elaborează situații la solicitarea managementului, în baza informațiilor din evidența contabilă;
✔ Organizează și monitorizează lucrări premergătoare întocmirii situațiilor financiare anuale (inventariere, confirmări de solduri pe parteneri), întocmește situații financiare;
✔ Efectuează plăți, acordă suport departamentelor conexe pentru întocmirea bugetelor anuale;
Beneficii:
✔ un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
✔ salariu fix + bonusuri și prime;
✔ tichete de masă (30lei/zi), abonament servicii medicale privat, card parcare, card partener reduceri, abonament sala sport.