Key Account Manager-Digital

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Cerințele candidatului ideal:

    Experiență în vânzări B2B, comercializarea de soluții software și servicii digitale conexe;
    Experiență în industria Igaming;
    Înțelegerea serviciilor digitale, a tehnologiilor utilizate și a modului în care funcționează serviciile online;
    Experiență dovedită în atingerea și depășirea obiectivelor într-un rol anterior de Account Manager;
    Abordare orientată spre client;
    Cunoașterea limbii engleze la nivel C1.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale:

    Construirea și gestionarea relațiilor strânse cu clienții B2B alocați;
    Maximizarea oportunităților de generare a veniturilor în baza de clienți desemnată, în special lansarea, promovarea și vânzarea încrucișată a produselor și serviciilor;
    Dezvoltarea relațiilor cu clienții la toate nivelurile, asigurând satisfacția acestora față de produsele și serviciile companiei;
    Planificarea reînnoirilor de contracte înainte de data de expirare, identificarea de noi oportunități de vânzare, evaluarea performanței financiare și colaborarea cu echipele juridice și de conformitate pentru contracte;
    Menținerea unei cunoașteri actualizate a tendințelor din industrie și a celor mai bune practici pentru a putea consilia optim clienții;
    Acționarea ca punct de escaladare pentru problemele clienților, asigurând rezolvarea promptă și satisfăcătoare a acestora;
    Sprijinirea în identificarea și atragerea de noi clienți potențiali, participarea la întâlnirile cu prospecții, dacă este necesar;
    Colectarea feedback-ului clienților, verificarea și clasificarea cerințelor acestora pentru noi funcționalități și caracteristici ale produselor.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:

    Remunerație atractivă (salariu net + bonus lunar);
    Colaborare într-o echipă de profesioniști tineri;
    Participare la dezvoltarea și/sau implementarea unor proiecte complexe;
    Muncă provocatoare și dinamică, asociată cu acumularea de noi cunoștințe;
    Oportunități de dezvoltare a carierei.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Decontarea transportului

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (88)