Front Desk Representative

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Requirements:

    Proven experience as front desk representative, agent, or relevant position;
    Familiarity with office machines (e.g. fax, printer, etc.);
    Knowledge of office management and basic bookkeeping;
    Proficient in English (oral and written);
    Excellent knowledge of MS Office (especially Excel and Word);
    Strong communication and people skills;
    Good organizational and multi-tasking abilities;
    Problem-solving skills;
    Customer service orientation;
    High School diploma;
    Additional qualifications will be a plus.

    Responsabilitati

    Responsabilities:

    Keep front desk tidy and presentable with all necessary material (pens, paper, etc.);
    Greet and welcome guests;
    Answer questions and address complaints;
    Answer all incoming calls and redirect them or keep messages;
    Receive letters, packages, etc. and distribute them;
    Prepare outgoing mail by drafting correspondence, securing parcels, etc.
    Check, sort, and forward emails;
    Monitor office supplies and place orders when necessary;
    Keep updated records and files;
    Monitor office expenses and costs;
    Take up other duties as assigned (travel arrangements, schedules, etc.);

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Decontarea transportului

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Arad, Brasov,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (15)