Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar credite si finantari – grup de firme BUCURESTI, | |
Responsabil Administrativ - Financiar (RAF) Aplica fara CV | |
Controlor financiar junior Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (64) |
Ofiter Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Agency for Control of Outstanding Debts S.R.L. active.Vezi toate job-urile Ofiter Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Agency for Control of Outstanding Debts S.R.L. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cerinte
Candidatul ideal:
• Diplomă de licență în finanțe sau economie, studii de afaceri sau contabilitate;
• Experienţa anterioară de minim un an în departamentul de financiar-contabilitate în cadrul unei organizaţii sau în cadrul unei firme de contabilitate este un avantaj;
• Mare atenție la detalii;
• Analiza datelor;
• Nivel de pregătire solid în domeniile contabil și financiar;
• Abilități rapide și precise de introducere a datelor.
Responsabilitati
Descrierea jobului:
• Căutăm o persoană care să ofere suport în gestionarea fluxurilor financiare şi contabile ale organizației; rolul acesteia va fi să asigure gestionarea zilnică a tuturor activităților legate de ciclul plăților şi încasărilor în timp util și eficient;
• Ţinerea evidenţei si clasificarea tuturor plăților și cheltuielilor, inclusiv salarizarea, ordinele de plată, facturile, extrasele de cont etc.;
• Asigurarea respectării procedurilor legate de aprobarea şi verificarea plăţilor;
• Plata furnizorilor prin programarea dispoziţiilor de plată şi/sau, după caz, autorizarea acestora;
• Generarea dovezilor de plată pentru procedurile judiciare;
• Alocarea zilnică a încasărilor şi plăţilor către soldurile clienților corespunzători, prin aplicaţiile organizaţiei;
• Ajustarea soldurilor creanţelor organizaţiei in funcţie în ce priveşte cheltuielile recuperabile de la debitori, penalităţi de întârziere, şamd.
• Transmiterea rapoartelor și informațiilor lunare către firma de contabilitate;
• Gestionarea relaţiilor cu băncile la care organizaţia are deschise conturi;
• Păstrarea înregistrărilor istorice;
• Continuarea îmbunătățirii fluxurilor si participarea activă la elaborarea procedurilor din perspectiva domeniului de specialitate.
Alte informatii
Compensatii si beneficii:
• Tichete de masă: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate, in valoare de 35 RON/ zi lucrată;
• Dezvoltare Continuă: Beneficiezi de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră;
• Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră;
• Pachet servicii medicale private: Dupa 3 luni de la angajare beneficiezi de abonament/asigurare servicii medicale private.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la